Cu foarte putin timp in urma am citit o carte , care am si uitat ca o am in biblioteca. Am primit-o undeva prin octombrie, insa chiar nu am apucat sa o citesc.
Weekendul trecut am avut o seara libera si am citit-o. Probabil aceasta carte este subiect de interes pentru multe fete, deoarece in momentul de fata fiecare fata este nemultumita de  corpul ei. Toata lumea se plange ca e prea gras.
Fetelor , cred ca am gasit o solutie pentru voi. Va recomand sa cititi cartea „Cum am slabit 70 de kg mancand 6 mese/zi” care este scrisa de Monica Ramirez, o romanca de-a noastra.
Povestea ei este una impresionanta, din punctul meu de vedere. Descrie foarte cum poti lupta cu kg, si cum iti poti crea prorpiul tau regim dupa gustul si poftele tale. De asemenea  pune la dispozitia cititorilor si un regim foarte usor care nu necesita mult efort, insa aveti nevoie de ambitie[ceea ce eu nu am].
Cartea o gasiti la Editura Tritonic  si o puteti comanda de Aici  este vreo 13 lei.

Tineti minte: „Fiecare calatorie incepe cu primul pas! Vedeti-va mereu telul cu ochii mintii, credeti in el si apoi impliniti-l.”- Monica Ramirez.

