Nu cu mult timp in urma nici nu stiam ca exista o carte numita asa , „Ultimul cantec”, stiam de la o prietena ca exista film.
M-am uitat la el asa, fara sa am prea mari asteptari pentru ca stiam ca joaca domnisorica Miley Cyrus[ pe care nu prea pot sa o vad- probabil de ce am o sora mai mica care o idolatrizeaza] insa la sfarsitul filmului aveam lacrimi in ochi. Mi-a placut filmul, enorm chiar.

In urma cu vreo 2-3 saptamani am aflat de blogul Laurei Frunza. Acolo am aflat ca in spatele filmului acela magnific sta o carte, scrisa de Nicholas Sparks. Imi place tot mai mult stilul si povestile acestui autor. Pur si simplu reuseste cu adevarat sa iti transmita ceva prin intermediul cartilor lui.
Nici macar nu am stat pe ganduri si mi-am comandat imediat in urmatoarea saptamana cartea.
In acest moment dupa ce am terminat-o de citit, nici nu imi pare rau ca am cumparat-o. Consider ca aceasta este una din cartile care chiar merita citite.
In carte este prezentata viata unei fete Veronica[ Ronnie], care se lupta foarte mult cu problemele adolescentine. Este frumoasa , puternica si talentata insa sufera mult  din cauza divortului dintre parintii ei. Ajunge sa isi urasca tatal  pentru ca a parasit-o si tot odata se simte tradata si renunta la talentul ei, muzica.
Dupa 3 ani in care si-a ignorat complet tatal si i-a facut mamei sale viata imposibila, facand fel si fel de lucruri, este obligata de mama ei sa stea impreuna cu fratele ei mai mic, Jonah, aproape o vara intreaga alaturi de tatal ei, in Wilmington.
Ronnie inca plina de resentimente se razbuna pe tatal ei pentru ca a parasit-o, vorbind foarte urat cu el, si facand tot ce ii trecea prin minte.
Ajunge sa se indragosteasca de Will, cel mai popular baiat din oras, insa in drumul iubirii lor sunt fel si fel de obstacole.
In ultimele pagini ale romanului [50-60] se axeaza foarte mult pe relatia tata- fiica. Ronnie se impaca cu tatal ei si chiar se muta acolo pentru a sta alaturi de el si pentru a-l ingriji in ultimele lui zile de viata.
Ronnie reincepe sa cante la pian de dragul tatalui ei, pentru a-l mentine in sufletul ei cat mai viu.

Pe coperta cartii chiar sus este scris „Un scriitor romantic fara egal” in acest moment sunt foarte de acord cu acea remarca. Nicholas Sparks are  niste romane de dragoste , foarte bune,care iti transmit niste emotii puternice, la care plangi fie ca vrei, fie ca nu vrei.

Cartea a aparut in anul 2010 la Editura Rao. O puteti comanda de Aici

