Neata, revin cu o noua recenzie. Codruta s-a gandit sa ne mai dea ceva. Eu inca mai am 100 si ceva de pagini din carte:D dupa care  o sa fac si eu una.
Pana atunci:

Recunosc!… Sunt o romantica incurabila, poate de aceea am stiut inca de cand am pus ochii pe aceasta carte “Nunta in cer”ca imi va placea, iar numele autorului: Mircea Eliade mi-a certificat acest lucru.
As putea spune  despre aceasta carte ca te tine in suspans pana la ultimul rand, autorul facand o aplogie asupra eternului feminin. Alcatuit din confesiunile rostite in soapta, incarcate de regret si resentimente ,romanul prezinta cateva franturi din viata a doua cupluri a caror destin va fi destinat framantarilor!
Andrei Mavrodin o cunoaste pe Ileana in casa unei cunostinte comune, fiind o dragoste la prima vedere ! In ciuda iubiri patimase, monotonia se instaleaza rapid insa, escapadele din Bucurestiul prafiut revitalizeaza de fiecare data relatia. Problema majora intre cei doi apare atunci cand Ileana ramane insarcinata , iar Andrei refuza sa devinta parinte.  Femeia dispare din viata sa odata cu avortul copiluilui lor.
Celalat cuplu Barbu Hasnas si Lena este simetric  cu cel prezentat anterior, intampina aceleasi probleme de comunicare in ciuda dragostei imense ce exista intre cei doi. Motivul despartirii celor doi este si de aceasta data tot un copil. Hasnas  vedea in imaginea unui nou membru al familiei o posibila modalitate de reluare a unei relatii care decazuse.
Astfel, din confesiunile celor doi , la sfarsitul romanului poti deduce ca au iubit aceiasi femeie , insa in perioade diferite a vietii acesteia.
Eliade descrie o lume dramatica, a indragostitilor de pretutindeni, a caror problema majora reprezinta lipsa de COMUICARE, incercand sa descrie incercarea lor disperata pentru implinirea dragostei.
Din punctul meu cartea infatiseaza manualul perfect pentru cei care tocmai au suferit o deceptie amoroasa. Ciudat e ca am citit-o intr-un moment in care eram indragostita… si stiti si voi fluturasii zburdau veseli prin stomacelul meu si cu toate acestea a fost prima carte care m-a pus doua zile pe ganduri. Ma framanta mereu intrebarea… “De ce s-au despartit?”… Niste  povesti de dragoste atat de tulburatoare si pasionale … dar despartirea a fost inevitabila. Am gasit raspunsul abea mai tarziu: mai ti minte cand ai iubit pentru prima data? Inevitabil… v-ati despartit, dar esti mereu cu  gandul la el sau la ea, chiar daca momentan esti implicat intr-o alta relatie te uiti la el sau la ea si iti spui “ce-ar fi fost daca…?”. Uite… cartea aceasta te invata cum sa accepti elegant o despartire si sa culegi experientele care te-au facut sa cresti, sa vezi lumea cu alti ochi si sa fi  TU intr-o alta ipostaza.
Recomand aceasta carte cu mare drag indifferent ca iubesti sau ai suferit o deceptive amoroasa sau esti singur ca un Cuc in codru… merita! 

Ce parere aveti?:D

Cartea a aparut la Jurnalul.
O puteti comanda de Aici [De asemenea cred ca o puteti gasi si in biblioteci]

