“Iubirea este ca vantul: Nu o poti vedea, dar o poti simti.”
Chiar daca au trecut 2 ani de cand am citit aceasta carte, inca am acest citat in minte foarte clar. Cand mi-a fost recomandata , nu imi placea sa citesc. Persoana care mi-a dat-o a insistat foarte mult sa o citesc. Eu chiar nu vroiam, uram sa citesc. Am luat-o, eram foarte sigura ca nu imi va placea si ca ma voi plictisi de ea. Am citit in graba si indiferenta titlul si autorul cartii si am inceput-o, nu ca mi-as fi dorit acest lucru…ma simteam intr-un fel obligata sa ii demonstrez acelei persoane ca pot, daca vreau POT.
Si asa m-a prins cartea intre copertele ei. Dupa primele pagini citite, nu o puteam lasa jos din mana. Eram fascinata de poveste. Am stat in acea seara si am terminat-o pe toata, pana in noapte tarziu. Chiar nu m-am putut dezlipi de ea.
Cartea este scrisa de Nicholas Sparks , pot spune ca este unul dintre  autorii mei preferati. Scrie niste povesti uimitoare, care te fac sa plangi si sa tremuri de emotie. Te face sa iti doresti sa citesti mai repede sa poti afla odata nenorocitul acela de sfarsit care te framanta inca de la inceputul romanului.
In roman este prezentata iubirea dintre doi adolescenti. Nu orice fel de iubire ci o iubire pura…care se infiripa intre doua persoane opuse , “mielul si lupul”.
Jamie Sullivan este o eleva model, credincioasa,  frumoasa , talentata si fiica preotului din oras.
Landon este exact opusul ei,un rebel, nu asculta de nimeni, face doar ce vrea el.
Destinul ii aduce impreuna se indragostesc unul de altul….si au impresia…cel putin Landon are impresia, ca vor trai fericiti…mult timp.
Dar destinul nu ii cruta, ii pune la incercare, viata ii pune la incercare, una grea chiar.
Finalul cutremurator il aflati in ultimele pagini ale romanului.
“La şaptesprezece ani, viaţa mea s-a schimbat pentru totdeauna… Am cincizeci şi şapte de ani, dar chiar şi acum îmi aduc aminte tot ce s-a întamplat în anul acela, până în cele mai mici detalii. Adesea retrăiesc acel an, readucându-l la viaţă, şi, când o fac, mă copleşeşte mereu un amestec ciudat de tristeţe şi bucurie…”
Recomand aceasta carte tuturor, pentru ca ofera o lectie de viata, bazata pe principia si reguli.

Cartea a aparut la Editura Rao- o puteti comanda de Aici
