Hey, ce faceti ? Dupa cum ati vazut am terminat Razboiul reginelor, va urma bineinteles si recenzie….dar spre sfarsitul saptamanii.[Acum am inca teze:-|]
Acesta este un post destul de diferit fata de celelalte. Nu stiu cati cunoastesti concursul de pe site-ul Nebunii de la Radio insa vi-l recomand cu draga inima tuturor bloggerilor. Se premiaza blogurile cu tema cartilor…a lecturii etc. si daca veti fi sunati ….veti primi „carti bune bune in valoare de 100 de lei de la Nemira”.
Uite eu m-am inscris in concurs cu blogul, si ghici?…Am castigat!
Am ramas foarte surprinsa, insa  am castigat. Am atasat mai jos si inregistrarea, eram foarte emotionata deci…nu ma criticati prea rau X_X.

Multumesc Radio Prahova!
Voi ce parere aveti?

Madalina – Castigatoare la Radio Prahova
http://embed.trilulilu.ro/audio/mmady/aa665b85146753.swf
Asculta mai multe audio traditionala

