A venit vremea sa anunt si rezultatul concursului cu cartile de la Editura Curtea Veche.
Rcunosc ca mi-a fost destul de greu sa aleg, unele persoane avand o motivatie buna, insa este un concurs si am doar un singur premiu de dat.

Castigatoarea concursului este Badiu Carmen 

Comentariul ei:
„Anonim spunea…

Nume: Badiu Carmen
Raspuns: Atunci cand spui „curtea veche” spui : „carti de calitate”. In timpul liceului am avut ocazia sa-mi cumpar mai multe carti de la aceasta editura si datorita faptului ca pretul este unul foarte bun, accesibil pentru toate buzunarele.
Hmm… cartea care mi-a placut cel mai mult…am citit-o „fortata” de imprejurari. Fiind pe clasa a 12-a „Morometii” scrisa de marele Marin Preda a fost una din lecturile obligatorii. Intuiam ca o sa-mi placa, pentru ca aveam de anul trecut experienta lui „Ion” de Liviu rebreanu care a fost si va ramane una din cartile care mi-a marcat adolescenta. Revin la cartea despre care trebuie sa iti vorbesc… Viata rurala, cu greutatiile ei m-am facut sa ma uit in jurul meu si sa vad diferente! Diferente de ordin social, financiar, familiar etc. M-a marcat familia de tip patriarhal, care in ziua de astazi o gasesti cu greu… mai nou si femeia poate fi capul familiei , iar acel „pater familias” care in cartea lui Preda il intruchipa tatal , il gasim din ce in ce mai rar. M-a marcat masa luata impreuna cu toti membrii familiei. Cati dintre noi ne mai asezam la masa cu parintii nostrii care sunt atat de ocupati? M-a marcat copilaria chinuita a lui Niculai. Astazi sunte rugati sa invatam, inainte copii se luptau cu vointa parintilor ca sa beneficieze de acest drept. Umorul si ironia lui Moromete au dat un farmec cu totul si cu totul special acestei carti. Teme ca si :dezbinarea unei familii, munca, truda, neimplinirea… sunt regasibile in aceasta carte minunata! O recomand cu drag… si nu va sfiiti sa o cititti pentru ca „trebuie” trebuie sa o cititi pentru ca merita, schimba ceva in tine, in structura ta sufleteasca ca om!”
Felicitari!
Astept un e-mail din partea ta cu datele pentru a putea sa iti trimit cartile.
De asemenea multumesc sponsorului acestui concurs Editura Curtea Veche !
Va astept si la celelalte concursuri active pe blog!
