Aseara am terminat Razboiul Reginelor volumul 2. Sincer mi-a placut mai mult volumul acesta decat primul. Acesta are mai multa actiune si deja se leaga legaturi foarte stranse intre rasele existente.
Cartea continua sa prezinte aventura Yassunei  inceputa in primul volum. Imi place foarte mult ca  se aliaza popoarele intre ele si incearca sa lupte impreuna pentru acelasi scop, dintrugerea lui Yannir.
Yassuna face planuri impreuna cu Zar-Dur pentru a putea sa il infranga pe Yannir. Merge si isi revendica tronul la Salmarinia, in fata elfilor numai ca este tradata de Ysodoor, care se alatura celeilalte tabere.
Am urat de-a dreptul paginile in care o descria pe Yassuna inchisa in  inchisoarea lui Yannir. Imi era foarte mila de ea si in acelasi timp imi era mila si de Beor, fiul reginei arkude, pentru ca amandoi se iubeau si erau in locuri diferite, raniti grav.
Kruzii si sperienii, doua popoare aliate cu Yannir, sunt puse sa distruga tot ce le iese in cale si in acest fel distrug tot neamul elfesc, ramand doar 6 persoane care au supravietuit.
In ajutorul Yassunei vine aproape toata lumea, popoarele isi unesc fortele si ataca regatul lui Yannir din mai multe parti.
Yassuna este eliberata din temnita si acum vine lupta cea mai grea, sa omoare un zeu…Iudarr- zeul intunericului, cel mai rau demon. Se da o adevarata lupta intre cei doi, am citit acele pagini cu sufletul la gura, sperand ca Yassuna sa nu pateasca nimic.
Ultimul capitol din carte este unul foarte reprezentativ , „Triumf cu durere”, pentru ca Yassuna si armata ei invinge…dar cu ce pret? Regatul Zanelor era total distrus, la fel si al elfilor si multe alte popoare aveau multi raniti.
Nu mi-a placut ca Beor si Yassuna nu sunt impreuna….se merita unul pe celalalt, dar….” Viata e un razboi continuu”

Va recomand aceasta carte tuturor! Daca v-a placut primul volum va promit ca acesta va fi mult mai spectaculos.

Cartea a aparut la Editura Tritonic si o puteti comanda de Aici

Voi ati citit cartea? Sau o veti citi? ce parere aveti despre ea?

