Am terminat Ritualul de citit weekendul trecut, insa am fost foarte ocupata cu scoala si nu am avut timp sa ii fac recenzie.

Anul acesta am citit primele 4 volume din seria Jurnalele Vampirilor- L. J. Smith si mi-a placut mult ….si povestea in sine…si modul de scriere al autoarei.
Consider ca aceasta este o autoare de succes pentru ca are darul acela de a scrie ceva profund, intens facandu-te sa te desprinzi din lumea aceasta a realului si cufundandu-te in lumea fictiunii alaturi de personaj.
V-am spus ca o ador pe Cassie? De fapt, eu am impresia ca  ador fiecare personaj principal dintr-o carte, pentru ca fie ma regasesc cat de putin in el, fie este acel tip de personaj ideal, genul perfectiunii pe care noi toti ne chinuim sa o atingem.
Povestea incepe ca una…oarecare, ceva tipic americanilor….”o adolescenta frumoasa” insa pe parcurs nu mai e nimic tipic. Dupa ce Cassie este fortata de mama ei sa se mute definitv in New Salem, orasul natal al mamei ei, la bunica ei, va afla cum e sa traiesti cu adevarat, cand esti „strans” sa iei propriile decizii care sunt hotaratoare in viata.
De cand ajunge in New Salem ,Cassie viseaza in continuare la baiatul ei misterios de pe plaja…isi face griji ca nu il va mai vedea vreodata si ca tot ce i-a ramas de la el este o calcedonie[aducatoare de noroc].Mi-a placut mult cum s-a indragostit Cassie de baiatul misterios, este frumos sa te indragostesti asa, la prima vedere.
Dupa nici cateva zile de la ajungerea ei in oras  afla de vestitul Club din oras si intra de asemenea in probleme cu unii membrii ai grupului.Incepe sa fie chiar traumatizata de Faye si prietenii sai si nimeni din jur nu indrazneste sa faca ceva sa o ajute…este pe cont propriu….pana cand…cineva ii ia apararea, Diana. Cele doua fete se imprietenesc si isi doresc foarte mult sa fie surori. Se simt bine una cu cealalta si  in acest fel lucrurile se schimba!

In ce consta de fapt acel Club? De ce toata lumea era inspaimantata cand auzea de ei?Orasul parea ca poarta in suflet un SECRET!

 Cassie este si ea introdusa in Club[pentru a putea completa- cercul lor secret de vrajitoare] si acum toata lumea o priveste cu alti ochi, o respecta ..si are alt statut in scoala.
Deznodamantul romanului …a fost cumplit, nu imi venea sa cred intorsatura aceasta de situatie.
Cand in sfarsit Cassie il intalneste pe baiatul visurilor ei, afla ca el e iubitul prietenei ei cele mai bune…si totul se spulbera, toate visele ei. Mi-a placut foarte mult curajul si devotamentul ei pentru ca nu oricine si-ar fi sacrificat propria iubire pentru a fi fericit cel de langa.

Iar acum are de facut o alegere foarte grea: Sa treaca de partea raului? Sau sa isi piarda cea mai buna prietena?
Cartea poate fi comandata de Aici si daca o vreti si in engleza Aici [primele 2 volume]
