Buna prieteni… a trecut ceva vreme de la ultima recenzie nu-i asa?
De data aceasta vin cu o carte pe care am citit-o saptaman aceasta… si ar fi atatea de spus despre ea incat nu stiu de unde sa incep!
Cartea se numeste „Aproape Casatoriti” , scrisa de autoarea Jeane Costello, si fara indoiala, in urmatorii ani v-a fi ecranizata.
Povestea este cam aceasta: Zoe o englezoaica din Liverpooll  este lasata balta in fata altarului in ziua nuntii de catre barbatul cu care era impreuna de 7 ani:Jonson. Fiind distrusa dupa aceasca intamplare nefericita hotaraste sa accepte un contract de baby-siteing peste ocean, adica in America. Ajunsa la aeroport are parte de o „mica” surpriza: este intampinata doar de tatal, Rayn” si cei doi copii extrem de draguti si bine crescuti Ruby si Sammuel.  Inca de la prima vedere a sefului sau, Zoe il transforma intr-un obiect sexual delicios, insa la capitolul bune maniere nu statea la fel de bine precum arata. La resedinta familiei Zoe este lasata singura cu cei doi copii si bagajele in fata usii, iar la intrarea in casa are parte de inca un soc: cu toate ca locuinta era decorata cu un foarte bun gust… mizeria era la ea acasa. Cei doi copii duceau lipsa unui program fix de mancare, somn, joaca iar televizorul era cel mai bun prieten a celor doi micuti. Optimista din fire, Zoe „ia taurul de coarne” si reuseste sa aduca pe un fagas cat de cat normal lucrurile in casa, copii ajung sa o indrageasca foarte mult , insa pentru tatal celor doi, Zoe are impresia ca este una din acele menajere cu care isi permite sa vorbeasca urat. Singurul motiv pentru care aceasta nu-si iesea din fire de fiecare data cand acesta ii se adresa era faptul ca arata atat de bine si sexy incat ii taia respiratia.
In acest timp, Zoe face cunostinta cu cu cele ce au sa-i devina cele mai bune prietene  Erin, dadaca vecinilor de vis a vis cu un comportament si o tinuta mereu excentrica, Amber si Felicity.
Intr-una din seri Rayn soseste acasa si o anunta pe Zoe ca ea va fi partenera sa la un dineu de afacei. Cu o rochie imprumutata si ajustata cu cateva ace de gamalie si o lenjerie intima cu Femeia Fantastica e nevoie de un dans energic , cateva pahare de vin baute in plus si o cazatura zdravana fac ca eroina noastra sa devina atractia principala a serii.
… Si de fiecare data cand ii este greu gandul ii fuge intr-un singur loc… In Anglia, la Jason, la casa in care au locuit cei doi, la gesturile sale tandre si obsesia pe care o avea pentru curatenie.
Dupa acea seara petrecuta cu Rayn si o discutie serioasa despre faptul ca cei mici ii simt lipsa pentru ca este mai mult plecat lucrurile se schimba impresionant de mult. Rayn ajunge mult mai repede acasa ca de obicei … timp pe care si-l petrece cu cei mici. Cine luate in 4 sau excursii la sfarsit de saptamana fac ca in casa sa se resimta o atmosfera atat de placuta ca si in cadrul unei familii complete. Si asta pentru ca Rayn si Zoe … sunt acum ceva mai mult decat prieteni, amandoi sustin ca totul e doar o aventura insa pentru un cititor romantic ca si mine lucrurile nu stau deloc asa.
Povestea ia o intorsatura ciudata si destul de previzibila atunci cand Zoe este sunata de fostul iubit care ii explica gestul necugetat facut la nunta. Nestiind ce simte exact pentru Rayn si cu siguranta ca de data aceasta Jason nu o sa o paraseasca Zoe se intoarce in Anglia.
In ziua mult asteptata a nuntii Zoe descopera ca e prima mireasca racita cobza din omenire! Ajunsa in fata altarului , intr-o clipa de luciditate isi da seama ca de fapt Rayn este cel pe care il iubeste si un „NU” rostit tare si despicat este de ajuns ca ceremonia sa se opreasca…
Cu toate ca finalul este previzibil nu o sa vi-l spun.. astra trebuie sa cititi voi pentru ca e mult prea frumos si v-as strica surpriza!
Mi-a placut, mi-a plcut, mi-a placut!!!!! Nu pot spune altceva! Poate nu povestea care suna a comedie romantica tipic americana cat ceea ce priveste personajul  Zoe pot spune ca este unul autentic. Te regasesti in ea fara sa-ti dai seama si uneori ai impresia ca razi de tine! Glumele (bune!) sunt la ordinea zilei… nu trece un capitol in care sa nu schitezi macar un zambet si mai apoi… toate temerile, indoielile, obsesiile sexuale pe care le are pentru acel barbat superb, usurinta cu care leaga prietenii, naivitatea, povestioarele comice despre mama sa , tatal sau extrem de protector,fermitatea si hotararea de care da dovada fac din acest personaj unul complet!
Imi aduc aminte un citat care pentru mine este esential si destul de comic in contextul cartii            „O,doamne!Oare sunt una din acele femei ciudate, disfunctionale, care  intra in relatii cu barbati nepotriviti?” . Poate te regasesti si tu in el!
E o lectura foarte placuta, relaxanta care te bine dispune!
Lectura placuta si … pe curand!
NOTA: Recenzie facuta de Coco