Tocmai ce am terminat de facut extragerea si la acest concurs. M-am chinuit putin pentru ca nu am mai folosit site-ul random.org, ci am folosit un nou sistem care imi inspira mult mai multa incredere, TrageriLaSorti.ro . Am facut lista cu participantii[82 la numar]  si s-a facut singura extragerea. Aici aveti linkul, unde puteti verifica castigatorul si de asemenea introducandu-va adresa de e-mail cu care v-ati inscris va veti gasi pe lista[castigatoare/necastigatoare]. De asemenea multi spun ca tragerile la sorti nu sunt corecte, sau alte chestii. Se vede foarte clar ora la care am facut extragerea si este prezenta pe site. Nu o pot sterge de acolo:D. Deci este cat se poate de transparent.

Sa revenim, castigatoarea acestui concurs este Haiduc Oana!! Felicitari Oana! Astept un e-mail din partea ta cu datele tale pentru a putea sa iti trimit premiul.
De asemenea multumesc Editurii Tritonic pentru carti!
