Heyyy, ce mai faceți? Eu vroiam să încep să citesc, dar am zis înainte să pun și un concurs.
De această dată puteți câtiga un pachet de cărți format din:
1X Soni- Andrei Ruse
1X Copiii Pierduţi- Peter Straub

Ma cheama sonia. am 26 de ani, cancer la stomac si inca sase luni de trait. Te-ai gandit de o mie de ori la primul lucru pe care l-ai face daca ai sti ca o sa mori curand, nu? dar esti linistit, n-o sa ti se intample tocmai tie. ai un destin maret. astepti o minune, stii ca o sa vina pentru ca asa se termina toate filmele americane. Viata mea o ia razna. trebuie sa imi schimb sistemul de valori despre tot ceea ce ma inconjoara. reguli noi. intrebari noi. poate cel mai important, cautarea unui sens al propriei mele existente. trebuie sa stiu ca n-am trait degeaba, ca n-am fost doar un alt personaj sec din cele peste sase miliarde Boala mi-a deschis ochii. nu conteaza cand mori pana la urma. asa ca le-am incercat pe toate. ai sa vezi. sex, droguri, tratamente… am intalnit o gramada de lume. ba chiar am reusit sa ma indragostesc. de un barbat diagnoticat cu hiv. o relatie total diferita despre ce ai crede tu ca e intr-o relatie [Aici puteţi citi recenzia]

O sinucidere inexplicabila, un univers teluric ocolit de toti, o iubire intre un el si o ea desfasurata la limitele atemporale si aspatiale, o forma feminina diabolica, o trimitere subtila la mitologia strigoiului din cultura est-europeana – formeaza in mare parte reteta de succes a romanului semnat de Peter Straub. Naratiunea incarcata de simbolism creeaza firul povestirii din perspectiva lui Timothy Underhill, un scriitor cunoscut de fictiune horror, care soseste in oraselul natal cautand explicatii pentru sinuciderea cumnatei sale pentru ca apoi sa se implice in disparitia misterioasa a nepotului sau, Mark. In scena intra personaje diabolice, un ucigas inconjurat de o aura de legenda, un pedofil criminal in serie, acestea asigurand numai fundalul intr-o poveste incarcata de misticism in care autorul incearca depasirea limitelor ideii de existenta mediocra si se axeaza pe investigatia inceputa de Mark, baiat de 15 ani marcat de moartea mamei sale si care cade prada unei iubiri ciudate. El real, ea o fantoma. Sau poate nu? Exista ea cu adevara? Un sacrificiu trebuie facut pentru implinirea iubirii lor, ce presupune acesta? Ce se ascunde defapt in spatelele acestei povesti? Sunt intrebari care se ridica odata cu citirea acestui roman captivant, misterios si introspectiv.
Tot ce trebuie să faceţi pentru a câstiga  acest pachet de cărţi este să îmi trimiteţi un e-mail la adresa    cartepentrumine@yahoo.com cu numele vostru real[ Nume+ Prenume]  şi răspunsul la cerinţa de mai jos.
 
Cerinţa:” Numeşte 2 titluri care au apărut la Editura Tritonic în colecţia LIT!”
 
Concursul se desfăşoară pe perioada 28 iunie 2011-  08 iulie 2011. În data de 09 iulie 2011  voi anunţa câştigătorul cu ajutorul site-ului TrageriLaSorti.ro  .
Multumesc Editurii Tritonic pentru cărţi.
