A venit vacanța!! Ceea ce înseamnă că am timp berechet de citit. Am adunat foarte multe cărţi şi încă nu am apucat să le citesc. Săptămânile trecute a fost acea promoţie super la Elefant.ro şi nu puteam să trec cu  vederea.
Mi-am cumpărat Îngerul nopţii- Becca Fitzpatrick. Ca să vă zic sincer am cumpărat-o mai mult pentru că mi-a fost recomandată foarte mult, şi „cicălită” să o citesc, altfel nu o aveam în bibliotecă. Acum, după ce am terminat-o îmi pare rău că nu am cumpărat-o mai devreme.
Am început cartea marţi seara iar în ziua cealaltă era deja terminată. Nu am putut să o las jos din mână. A fost magnifică această carte, nici nu am cuvinte să descriu. Şi-a meritat fiecare bănuţ. În plus este plină cu pasaje amuzante, care provoacă râsul și celui mai morocănos om din lume.
Nora Grey este o adolescentă obișnuită, toate bune și frumoase , până când…la ora de biologie este mutată cu un alt coleg,Patch , despre care Nora nu știe nimic,el fiind foarte misterios, atrăgător și frumos.Surpriza este când el știe o grămadă de lucruri despre ea. O tratează cu aroganță și mereu se află acolo unde se află și ea ceea ce îi trezește suspiciuni Norei.
În tot acest timp Nora este urmărită și atacată într-o noapte când merge acasă. De atunci se simte mereu urmarită și încolțită. Între timp își face noi prieteni Jules și Elliot. Doi tineri care par a fi foarte interesați de Nora și prietena ei, Vee.
Viața ei se complică tot mai mult , încearcă să afle mai multe despre Patch pe care îl consideră vinovat de tot ceea ce i se întâmplă dar reușește să se convingă că nu el e în spatele atacurilor, deoarece ajunge să fie salvată chiar de el.Totuși după investigațiile ei află altceva despre Patch, îi află SECRETUL! Nora se simte vulnerabilă deoarece începe să aibă sentimente pentru Patch pe care le-a mascat însă acum când află că el este ….un înger, căzut, este total confuză. Află toate secretele lui Patch, află că ea trebuie să moară pentru a-i putea oferi viața lui Patch, persoana pe care o iubea acum.   Acum, noua ei țintă este Elliot! Află niște lucruri teribile despre el și este sigură că el e și cel care a atacat-o pe ea…și prietena ei Vee. Am ăamas foarte surprinsă când am aflat că nici Elliot nu era atacatorul. Mă gândeam ce naiba? nu înteleg eu bine;))…dar acea persoană era exact cine nici nuîimi puteam închipui.

Mi-a plăcut foarte mult când am vazut că are un final fericit! Și că nu a fost unul așa, lăsat  în aer.
Recomand cartea tuturor.  Cartea este plină de acțiune  , de suspans, care crează dependență, este sigur!
Cartea poate fi încadrată într-un thriller, un roman de dragoste…și tot odată o comedie!
A apărut la Editura Litera[ Este apărut și al doilea volum, Crescendo] și o puteți comanda de Aici sau Aicivarianta în engleză.

