Vampirii din Morganville….la finele primului volum  am putut zice doar, .. bizar. Rachel Caine a creat o lume bizară, în care vampirii domină şi tratează oamenii ca pe nişte sclavi. În faţa lor oamenii sunt nişte animăluţe pe care le manipulează după bunul plac.
Mi-a fost recomandată această serie de o grămadă de persoane. Toata lumea îmi zice că e o serie pe care trebuie neapărat să o am.Acum cu siguranţă nu regret că am achizitionat-o.

Claire Danvers este genul de fata tocilară, care are cele mai bune rezultate din şcoală. Merge la facultate cu vreo 2 ani înainte de termen, în Morganville. Un oraş „malefic” în care dai peste necazuri la tot pasul. Nu îţi trebuie nu ştiu ce ” noroc” să intri în pericol.
Nici Claire nu este ocolită şi intră în conflict cu Monica, una dintre fetele periculoase ale Morganville-ului. Chiar dacă şi ea este om are putere socială în oraş şi are protecţie din partea vampirilor.
Când măsura este întrecută , Claire se mută în afara campusului împreună cu încă 3 persoane: Shane care va fi şi iubitul ei, Eve prietena ei cea mai bună şi Michael care ascunde un trecut înfiorător,….nu este o persoană normală….nici un vampir, este o fantomă, prizonier în propia casă, pe viaţă.
Acum cei 4[fantastici] luptă împreună împotriva imposibilului. Intră în diferite conflicte cu cei mai puternici vampiri ai orașului și trăiesc niște aventuri care îți rămân întipărite în minte toată viața.
În același timp găsesc o carte care este căutată de mult timp de vampiri, iar acum că ei o au, se bucura de protecția vampirului suprem, chiar Fondatoarea orașului.

Dar ce se întâmplă când trecutul lui Shane revine în prezent?
Când un nou pericol îi paște?
Cât se vor bucura de această protecţie?
Ve-ți afla citind cartea!
Vă spun cu certitudine că ve-ți citi cartea pe nerăsuflate!

Finalul a fost ca de obicei lăsat în aer. Mă bucur ca am și volumul 2 altfel nu știu ce făceam.
Mulțumesc Librariei online Libris pentru această carte oferită spre recenzie. O puteți comanda de Aici.

