Ţinând cont de modul în care a terminat Rachel Caine primul volum, nu am aşteptat prea mult, şi am început şi volumul doi. Am realizat că această serie creează dependenţă.
 Aventura celor 4 continuă. Intră în tot mai multe belele. Chiar mi-a fost milă de Claire, Eve, Michael şi în special de Shane. Trecutul îl bântuieşte. Tatăl lui revine în viaţa lui fix în momentul nepotrivit. Când se vede o mică luminiţă în capătul tunelului apare EL. Un om plin de ură ,capabil să omoare un oraş întreg pentru a-şi răzbuna familia.
 Tatăl lui Shane îl bagă doar în necazuri pe fiul lui iar el ajunge să fie închis într-o cuşcă în piaţa Fondatoarei, urmând să fie omorât. Michael e blocat în continuare în casă. Acum rămâne totul pe umerii celor 2 fete, care  au de dus o luptă grea contra cronometru. Viaţa lui Shane este în joc. Bineînţeles, Monica le face munca şi mai dificilă lui Claire şi Eve.
 „Cum se putea ca oamenii să fie şi buni, şi răi, în acelaşi timp? Binele era bine; răul era rău: trebuia să tragi o linie, nu?”
 Numai că acum răul şi binele se amestecă şi totul rămâne pe linia de plutire, o vreme…până ce totul va…”exploda” , iar atunci va fi prea târziu pentru a mai salva ceva sau pe cineva.
 În acest volum găsim descrieri mult mai profunde, cu multe semnificaţii. Relaţiile dintre personaje se îmbunătăţesc. Sentimentele lor fiind mult mai bine conturate.
 Sfârşitul romanului este marcat de momentul în care Claire hotărăşte să îşi sacrifice propria viaţă , libertate .  Claire este tipul personajului curajos dar mi se pare puţin cam necugetată, se aruncă cu capul în faţă fără să se gândească la consecinţe. Este de apreciat totuşi că ar renunţa la propria libertate pentru iubitul şi prietenii ei.

 Sper că v-am făcut curioşi, iar cei care nu aţi citit seria, citiţi-o , pentru că merită!
 Mulţumesc Librăriei online Libris pentru această carte. O puteţi comanda de Aici.

