Pentru o săptămână sunt plecată la bunici, la ţară. Am luat laptopul cu mine, În speranţa că prind pe undeva wireless. E a treia zi aici, şi abia acum am descoperit că prin wireless însă într-un loc cam nasol şi o poziţie şi mai nasoală. Dar na… românul  se conformează. Nu ştiu vremea pe la voi însă aici plouă şi tună întruna. Am luat de asemenea şi cărţi cu mine. Am terminat de citit Magazinul de Sinucideri- Jean Teule şi am pregătit şi o recenzie, pentru că în ultima vreme mi s-au adunat o grămadă de cărţi  la care trebuie să le fac recenzie….

„Nu mori de mai multe ori! O data şi bine!” 
  

 Magazinul de sinucideri este o lectură uşoară, care o poţi cu uşurinţă într-o oră.După primele pagini textul m-a dus cu gândul la Familia Adams. O lume pe dos. Titlul cărţii este unul sugestiv, deoarece poartă numele la magazinul familiei Tuvache. Mishima, Lucrece, Marylin , Vincet şi Alan. Familia perfectă. Te pot aproviziona cu ce vrei tu în cazul unei sinucideri. Îţi  pot da multe sfaturi cum să îţi faci moartea mai uşoară. Ei văd moartea ca o scăpare din această lume.
Cartea e plină de umor. Te face să râzi încă de la primele pagini, deoarece într-o familie de morocănoşi şi depresivi, mezinul casei , Alan, este un băieţel plin de energie, vesel.
 Pe tot parcusrul cărţii ne este descries modul în care Alan îşi molipseşte toată  familia. Veselia lui  schimbă vieţi!
Încearcă din răsputeri să schimbe obiceiurile şi tradiţiile familiei transmise din generaţie în generaţie.  Partea amuzantă a fost la sfârşit când realizezi că dintr-un magazin de sinucideri şi nişte oameni care vedeau totul negru în faţă, Alan îi ajută şi transformă locul într-un restaurant. Acum toţi sunt fericiţi şi văd viaţă cu alţi ochi!
 Mi-a plăcut foarte mult deoarece autorul transformă nişte acţiuni banale În ceva special.
 Va recomand cartea! Cu siguranţă vă va binedispune!
 Cartea a apărut la Editura All şi poate fi comandată de Aici
 

