Hey, tocmai am terminat de citit al doilea volum al seriei „Îngerul Nopţii” şi anume ” Crescendo”. Mulţumesc Librăriei online Libris pentru această carte.  
  Sinceră să fiu m-am enervat de multe ori pe parcursul lecturii deoarece avem parte de foarte multe surprize, cam neplăcute. Nora şi Patch sunt supravegheaţi îndeaproape de arhangheli şi nu au dreptul la intimitate. 
 Din diferite motive cei doi se despart. Pe tot parcursul cărţii lucrurile se înrăutăţesc între cei doi, Nora se întâlneşte cu vechiul ei prieten din copilărie Scott Parnell care are un trecut întunecat şi care îl ascunde de Nora iar  Patch iese cu Marcie, fiind îngerul ei păzitor. 
 Nora află ce s-a întâmplat cu tatăl ei de fapt care se dovedeşte că nu este tatăl ei natural. 
 Sincer cartea aceasta este plină de secrete care sunt dezvăluite într-un final şi care îi schimbă radical  viaţa Norei dar şi pe cea a lui Patch. 
  
 Sfârşitul m-a dezamăgit într-un fel. Mă aşteptam la puţină fericire pentru cei doi având în vedere prin câte au trecut, îmi doream asta pentru ei,  însă acum cu acest sfârşit deschis sunt cu sufletul la gură. Chiar nu mă aşteptam la un asemenea final lăsat în aer. Aştept cu nerăbdare al treilea volum. Cartea nu este nicidecum haioasă cum a fost prima. Aceasta este mai sumbră şi tristă, veţi suferi alături de personaje  şi o să fierbeţi de nervi şi curiozitate în acelaşi timp >:). 
 Nu mai staţi pe gânduri şi luaţi cartea dacă nu aţi făcut-o deja deoarece merită. M-a lăsat mască. 
  
 Cartea o puteţi comanda de la Librăria online Libris [ click Aici] la preţul de 32 lei 
