Am câştigat în iulie volumul 2 din seria Micuţele Mincinoase- Impecabil, iar acum nu se putea să am doar volumul 2 în bibliotecă. Mulţumesc Librăriei online Libris pentru că mi-a oferit această carte spre recenzie.
 
 Adevărul e că toată lumea îmi recomanda serialul, însă am refuzat să văd serialul până nu citesc primul volum pentru a-mi face o părere despre personaje . Am vrut să aştept pentru a le putea contura mai bine. Acum sunt bucuroasă că am făcut asta, deoarece bineînţeles există ceva diferenţe între carte şi serial. Cartea e mai  „picantă” [ vorba lu Adrian].
 Mi-a plăcut foarte mult această carte pentru că are o notă nuanţatoare de…mister. Lucrurile care se întâmplă sunt de-a dreptul bizare [ Nu are nici o legătură cu spranaturalul] . După fiecare capitol citit mă întreb, ” Cum poate face asta?” Pentru că în mintea mea e imposibil iar în carte se întâmplă totuşi lucruri care nu au o explicaţie clară, ele doar…se întâmplă.
 Spencer, Aria, Emily, Hanna şi Alison, 5 prietene de nedespărţit. Făceau totul împreună. Prietene pentru totdeauna! Până într-o zi, când Alison ,conducătoarea grupului,…a dispărut!
 
 A dispărut cu adevărat!! Toată lumea o caută însă nici urmă de Alison! Ce s-o fi întâmplat cu ea?
 Ea era una dintre cele mai populare şi mai frumoase fete din liceu, poate chiar oraş! Cine să îi fi vrut răul?
 
 Cele 4 fete rămase sunt distruse. O plâng pe prietena lor Alison. Se simt foarte singure. Odată cu dispariţia lui Alison fetele încep să se îndepărteze. Fiecare îşi vede de drumul ei şi de viaţa ei. Până  într-o zi…..când, încep să se  întâlnească iar încet , încet se unesc datorită unor mesaje primite de la …A. Să fie Alison? Parcă era dispărută de 3 ani.  Fetele au anumite îndoieli care le unesc. Acum, împreună vor să afle ce se întâmplă de fapt deoarece mesajele primite erau ,….secretele lor, pe care doar Alison le ştia.
 O veţi citi cu sufletul la gură. Iar faptul că nimeni nu ştie cine e A o face să fie o serie genială plină de intrigă .
 
  Vă recomand această carte din tot sufletul. Sincer a mers foarte repede . Nu vă trebuie mai mult de o zi pentru a o citi.
 O puteţi comanda de Aici 

