Hey, am revenit cu un articol în  rubrica cu Poezii.
 Săptămâna aceasta m-am delectat cu poeziile domnişoarei Mihaela Onel.  Sincer, începe să îmi placă poezia. Este atât de pură şi de frumoasă. Niciodată nu credeam că voi spune acest lucru.
 Volumul de poezii se numeşte „Un strop de-albastru lin”- Mihaela Onel
 Vă recomand  acest volum de poezii. Merită!
 Cartea este format A5, 110 pagini, ilustraţii alb-negru şi conţine 87 de poezii.
 
 
 
 Mai jos aveţi câteva cuvinte ale autorei despre acest volum şi de asemenea câteva poezii!


 ‘Un strop de-albastru lin” e o parte din sufletul meu, un strop de senin pe un cer plumburiu, un strop de rasarit intr-o mare de cenusiu, un strop de zambet alunecand pe un rau de lacrimi, un strop dintr-o inima de miere plutind pe o mare de amar. Iar daca din acest albastru lin, un singur rand bucura ochii si sufletul unui singur cititor, atunci misiunea mea e indeplinita. 


Click Aici pentru a comanda cartea . Click Aici pentru a intra pe site-ul autoarei!
 

