De cele mai multe ori pun pe toată lumea în aceiaşioală. Nu îmi place să văd particularităţi, sau excepţii[mai simplu]. Aşa s-aîntâmplat şi cu această carte, am subestimat-o, doar pentru că era scrisă deMihaela Rădulescu. O consideram doar o divă fără viaţă personală care nu ştie ce să mai facă ca să iasă în evidenţă.Evident nu e aşa. Prin intermediul acestei cărţi am cunoscut o persoană  care trebuie apreciată pentru tot ceea ce afăcut şi încă face!
“Daca am trăit numărând de câte ori am respirat, amtrăit degeaba. Dacă am adunat o seamă de momente în care ni s-a tăiatrespiraţia, am trăit cu adevărat.”
 Subiectulcărţii este unul mai delicat.Te loveşte în locuri imprevizibile. Mi-a plăcut foartemult că transformă orice “banalitate” într-un lucru excepţional. [Zicbanalitate deoarece aşa o vedem noi- pur şi simplu nu realizăm de câte lucrurifrumoase avem parte şi noi nici măcar nu le apreciem.]
 În carte esteprezentat un mod de viaţă. Poţi învăţa multe lucruri folositoare  dacă pui în aplicare sfaturile propuse.  Mi-a plăcut foarte mult că nu mascheazărealitatea în nici un fel. Pur şi simplu o prezintă, aşa cum este.
 “Din cauzalucrurilor mari, uităm de cele simple, de micile bucurii pecare mintea noastrărelaxată de odinioară le-a fabricat”
 Abordeazăsubiecte esenţiale care preocupă pe fiecare cum ar fi: tinereţea şi bătrâneţea,aspectul fizic şi cel interior, legături de prietenie, prima iubire, familie.Mihaela este o femeie deja trecută prin viaţă. Poveştile ei de viaţă chiar m-aumarcat.  Este o visătoare şi oluptătoare. Genul de persoană care nu renunţă.
 “Imi place săscriu – o foaie albă mă concretizează, mă face să mă exprim aşa cum n-o potface vorbind liber.”
 “In afară demine, pentru visul meu nu va lupta nimeni, iar dacă eu nu-i dau viaţă, el îmiva da frustrări şi regrete.”
 Recomandaceastă carte tuturor. Pentru mine este ca un ghid în viaţă .  A apărut la Editura Polirom şi poate ficomandată de Aici [Toate drepturile de autor obţinute din vânzarea acesteicărţi sunt donate organizaţiei caritabile United Way România]
