Hey, imi cer mii de scuze dar mi-a luat ceva sa citesc toate comentariile. Au fost foarte multe comentarii insa eu le-am analizat si nu le-am pus pe toate la numaratoare deoarece unii au facut chat la comentarii sau erau off-topic sau cine stie ce altceva. Vreau sa felicit pe toti concurentii pentru ca s-au straduit sa lase comentarii tinand cont de acel „cod” care trebuia introdus:)).

Ca sa nu va mai tin in suspans, mai jos aveti topul primilor 10 concurenti.

Locul 1- Alexa

Locul 2- Waryna

Locul 3- Ciprian De Blaj

Cei trei castigatori sunt rugati sa imi trimita un e-mail la adresa cartepentrumine@yahoo.com cu adresa lor completa si pe ce loc s-au clasat, in 48 de ore. Daca nu primesc e-mailul in 48 de ore premiul va merge la urmatorul clasat!

Felicitari tuturor!
Multumesc mult sponsorilor, Editura All si Editura Curtea Veche !
