M-am gândit că în acest weekend să mai schimbăm un pic atmosfera și să ieșim din monotonia recenziilor și a noilor apariții. Și cum nu am mai discutat de mult de subiectul Carte vs. Film, m-am gândit că veți fi încântați să deschidem un asfel de post mai des.
 Și dacă tot urmează să apară cel de-al patrulea film m-am gândit că subiectul de astăzi să fie Twilight .

 Vreau să lăsăm de-o parte părerea „cartea este mereu mai bună decât filmul” și să vă invit la o discuție argumentativă despre ambele.
 Aș vrea să aud părerile voastre despre cărți, personaje, acțiune, filme s.a.m.d. și am să încep prin a vă spune părerea mea.
 Eu am adorat aceata serie. Au fost primele mele cărți fantasy pe care le-am citit. Romanța lor a fost dusă în cele mai frumoase ipostaze, în timp ce acțiunea și intriga cărților m-au purtat prin cel mai mare suspans.
 Am întâlnit foarte multe opinii pro și contra acestor cărți, dar eu nu pot decât  să o laud.
 Filmul a fost de asemenea foarte frumos, dar aș minți dacă aș zice că ar face parte din preferatele mele. Prima parte mi-a plăcut foarte mult, nu știu dacă aș schimba ceva la el, dar celelalte părți nu m-au mai încântat atât de mult. Spun doar din punctul meu de vedere și anume că se putea mai bine.
 Dar cărțile sunt nepătate, au tot ce le trebuie.
 Nu vreau să îmi spun o părerea prea lungă pentru că aș vrea ca acest subiect să fie ca o stradă cu două sensuri, să aflu părerile voastre , să aflați mai multe din părerile mele.
 Click pe poze pentru a vedea  trailerele, pe copertă „Noua și scurta viață a lui Bree Tanner” găsiți recenzia , iar pe coperta de la „Midnight Sun” găsiți linkul de download a ceea ce s-a scris până acum din poveste.

       

