Cred că m-am îndrăgostit!! De cine? De creaţia lui Charlotte Bronte, „Jane Eyre” care este pur şi simplu magnifică. A ajuns repede una din cărţile mele preferate. Sunt sigură că va fi la fel şi în cazul tău. Nu mă crezi? Citeşte-o!
  Prima dată am aflat de această carte din manualul meu de engleză, unde aveam o lecţie despre această carte. Acele fragmente m-au lăsat mască , vroiam foarte mult cartea, iar datorită Librăriei online Libris am reuşit să o citesc
  Nici nu ştiu ce ar trebui să surprind în aceasta recenzie deoarece vreau să vă dezvălui decât, lucrurile esenţiale, însă totul e esenţial. Este o carte cu multă acţiune pe care o vei parcurge cu rapiditate iar la finele ei poţi zice că vrei să o începi din nou.
 În ciuda faptului că a fost scrisă şi publicată în anul 1847 încă este o carte foarte valoroasă pentru omenire şi va fi mult timp de acum în colo.  Am îndrăgit mult această carte. Am plâns şi am suferit alături de Jane[personajul principal] şi am compătimit-o cât se poate de mult.
  Jane Eyre..este o orfană lăsată în grija mătuşii sale , Doamna Reed, o femeie crudă incapabilă de iubire care se comportă foarte urât cu Jane. O bate o pedepseşte şi se comportă cu ea mai rău decât cu oricine posibil. Îi face viaţa un calvar după care se descotoroseşte de ea, trimiţând-o la orfelinat.
  Acolo, Jane îndură o viaţă şi mai grea decât acasă la mătuşa ei. Se luptă cu foametea şi cu multe altele maturizandu-se şi creendu-şi o personalitate.
 Mi-a plăcut foarte mult că Jane este un personaj foarte bine creionat , trăsăturile ei ieşind în evidenţă. Este o tânără ,stăpână pe viaţa ei , care luptă pentru ceea ce vrea. După ce creşte mai mare îşi caută o slujbă şi ajunge guvernatoare.
 De aici lucrurile se complică puţin câte puţin. Jane ajunge să se îndrăgostească de angajatorul ei. Îşi trăiesc propria poveste de dragoste, până în momentul zilei nunţii lor! Când apare soţia lui Rochester, iar căsătoria dintre cei doi nu se poate realiza!

 Îşi va putea împlini Jane iubirea? Va rămâne împreună cu Rochester?  
 Îţi spun cu siguranţă că te va ţine treaz toată noaptea!! 
 Mulţumesc Librăriei online Libris pentru această carte !! O puteţi comanda de Aici! [Cu doar 25,2 lei]
