Cum ar fi dacă ai avea o soră geamănă pierdută cu mult timp înurmă?
Cum ar fi dacă ar dispărea exact în ziua în care trebuia să văîntâlniţi?
Cât de departe ai merge ca să afli ce s-a întâmplat?

Cândeşti mort, cel mai rău e că nu mai ai parte de micile plăceri ale vieţii:săruturi, secrete, bârfe… Dar eu sunt pe cale să fac ceva ce n-a mai făcutnimeni: să-mi repet viaţa, cu ajutorul Emmei, sora mea geamănă de multpierdută, pe care nici măcar n-am apucat s-o cunosc.
Amdispărut chiar în ziua când trebuia să ne întâlnim, iar acum Emma încearcădisperată să afle ce s-a întâmplat cu mine. Ca să dezlege puzzle-ul,singura soluţie e să devină eu. Dar cum să râdă la glumele găştiimele de prietene? Cum să-l convingă pe iubitul meu că ea e fata de care s-aîndrăgostit? Cum să facă pe fiica fericită atunci când îi îmbrăţişează denoapte bună pe părinţii mei?
Şicum să păstreze în continuare secretul atunci când îşi dă seama că ucigaşul îiurmăreşte fiecare mişcare?

Să înceapă jocul minciunii!
Adevăr sau minciună?

Pentrucele mai proaspete bârfe, noutăţi şi secrete, vizitaţi site-ul www.lyinggame.com.

Moştenirea sângelui lui Schuyler VanAlen tocmai a fost pusă la îndoială: face ea parte dintre cei cu SângeAlbastru, sau prin vene îi curge sinistrul Sânge Argintiu? În vreme cecontroversa se adânceşte, Schuyler este abandonată în casa familiei Force, subacelaşi acoperiş cu Mimi Force, rivala ei cea vicleană, şi cu Jack Force,dragostea sa interzisă.
Darcând străvechea temniţă a unui demon puternic este distrusă de cei cu SângeArgintiu în Rio de Janeiro, Străbunii cu Sânge Albastru au nevoie de Schuylerde partea lor. Miza e mare şi bătălia sângeroasă; iar acum Schuyler trebuie săaleagă între datorie şi pasiune, între dragoste şi libertate.
Romantism, glamour, credinţevampireşti, toate se împletesc în mult aşteptatul volum al treilea din sagaSângeAlbastru a Melissei de la Cruz.

