Am rămas puţin în urmă cu cititul…dar şi cu recenziile, şi totuşi încerc cât pot de mult şi de bine să mă ridic aşteptărilor voastre şi în acelaşi timp să învăţ şi pentru şcoală.
 Azi vreau să vă vorbesc despre cartea Căderea- Liz Braswell despre care pot spune că mi-a plăcut foarte mult şi că abia aştept următorul volum. Ştiu că mulţi veţi întreba dacă am văzut serialul…dar, nu l-am văzut! De ce? Pentru că primul volum din serie mi-a lăsat o impresie foarte bună şi nu vreau să amestec treburile si a fost anulat serialul deci, probabil îl voi vizualiza atunci când termin toată seria.
 Dacă nu v-aţi luat încă seria, nu mai staţi pe gânduri şi profitaţi de o reducere de 20% , Click Aici . 
 Chloe King, tipa aceasta m-a fascinat încă din primele pagini, este foarte frumoasa…insa mi se pare că este puţin cam prea uşoară.Din punctul meu de vedere  este destul de confuză, nu ştie de cine este atrasa…sau ce vrea să facă în continuare…este mereu, imprevizibilă.  După o cădere din Turnul Coit, de la 60 de metri, viaţa lui Chloe se schimbă radical. Toate lucrurile se întâmplă foarte repede, nu ai timp să procesezi cele întâmplate. Începutul este  pus pe încetinitor , iar după o bucată de vreme te trezeşti direct într-o acţiune cu viteza luminii, pe care vrei să o opreşti şi să stai sa cugeti…dar nu poţi. Îmi place foarte mult stilul autoarei de a scrie….a ştiut cum să modeleze povestea astfel încât să fie sigură că după terminarea primului volum, vei cumpăra cu siguranţă şi următoarele!
 Cum se schimbă viaţa lui Chloe? Ei bine,…să zicem că trecutul €œ „bantuie”, şi că nu are cum să scape de el. Iar acum este o felină în adevăratul sens al cuvântului. Are nişte puteri uimitoare[ agilitate, rapiditate, simţuri foarte dezvoltate si  gheare].  Bineînţeles că toate acestea nu sunt gratis…şi nu se pot nici returna…iar acum trebuie să fuga…sa se ascunda…sa scape de urmatiroul ei.
 
 Cine este acesta? De râvneşte la ea? Cum a aflat de puterile ei speciale?
 
 Că o notă personală, am citit cartea foarte repede! Pur şi simplu m-a fascinat toată povestea, şi a mers foarte uşor la citit!

