Daca tot am putin timp liber, m-am gandit sa pun  un concurs nou.

Premiul acestui concurs este o carte pe care probabil o stiti de mai mai mult timp, si anume

O plimbare de neuitat  de Nicholas Sparks.

Descriere:

„La saptesprezece ani, viata mea s-a schimbat pentru totdeauna… Am cincizeci si sapte de ani, dar chiar si acum imi aduc aminte tot ce s-a intimplat in anul acela, pina in cele mai mici detalii. Adesea retraiesc acel an, readucindu-l la viata, si, cind o fac, ma copleseste mereu un amestec ciudat de tristete si bucurie… Aceasta este povestea mea si promit sa nu omit nimic… La inceput, veti zimbi si, mai apoi, veti plinge – sa nu spuneti ca nu ati fost avertizati.”

O poveste romantica despre o dragoste nemuritoare… Nicholas Sparks stie cum sa atinga coarda sensibila a cititorilor. – Chicago Sun -Times

Aveti de asemenea la dispozitie o recenzie scrisa de Madalina pe care o gasiti aici : Nicholas Sparks- O plimbare de neuitat

Daca vreti sa castigati aceasta carte tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu la acest post cu numele vostru si sa anuntati despre acest concurs pe Facebook, Twitter sau orcice alt site de socializare.
Alegerea castigatorului se va face prin tragere la sort.

Concursul se desfasoara pe perioada 16.11.2011 – 22.11.2011. Castigatorul il vom anunta in data 23.11.2011.

Bafta tuturor !!!  Multumim librariei online Libris pentru aceasta carte.
P.S. Cei care ati mai intrebat pe blog de premii, le-ati primit?
