În primul rând mulţumesc Librăriei online Libris pentru că mi-a oferit această carte spre recenzie.
 Ce vă pot spune despre ea? Ei bine nu am cuvinte. Pur şi simplu m-a cucerit încetul cu încetul. La început nu m-a chiar atras deoarece mi-a luat ceva până m-am obişnuit cu stilul de scris la autoarei. După ce am apucat să cunosc puţin personajele şi să intru în pielea lor, pur şi simplu nu am putut să o las jos din mână.
 Schuyler Van Alen este o adolescentă de 15 ani care trăieşte împreună cu bunica ei Cordelia. Mama ei este în comă de când s-a născut ea iar tatăl ei a murit, necunoscandu-l niciodată.
 La început totul pare în regulă, în afara faptului că elevii liceului Duchesne sunt din clase sociale foarte diferite. Unii sunt foarte bogaţi, părinţii lor conducând multe instituţii importante din New York, iar alţii doar trăind pe linia de plutire, astfel se crează nişte trepte nescrise, care sunt cam peste tot, chiar şi în viaţa reală [cei populaţi şi cei nepopulari].
 Totul este de faţadă, bineînţeles. Toţi ascund un secret…in spatele acestui „teatru” se află o adevărată istorie despre cei cu Sânge Albastru!
 Sânge Albastru sunt nişte vampiri, după ce am citit cartea mi s-au părut nişte vampiri mult mai în regulă faţă de ce am întâlnit în alte  cărţi, sunt nişte vampiri mai „reali” , mai credibili.
 Schuyler nu a fost niciodată tipul fetei care să fie în centrul atenţiei sau care să atragă atenţia asupra ei, însă după ce împlineşte 15 ani viaţa ei se schimbă. Descoperă pe pielea ei nişte vene albastre, şi alte simptome, şi tot în aceiaşi perioadă apar şi nişte atacuri şi o colegă de la şcoală ei chiar moare, inexplicabil!

 Acum, că a aflat cine este şi de unde provine, Schuyler împreună cu prietenul ei cel mai bun, Oliver încearcă să afle mai multe despre originile ei şi de unde provin aceste atacuri. La început pare a avea şi ajutorul lui Jack Force, băiatul lui Charles Force, unul dintre cei mai importanţi Sânge Albastru, însă subit el îşi pierde interesul pentru această cercetare şi pentru Schuyler, încearcă să o ignore şi o lasă pe cont propriu.

 Oare ce ascunde Charles Force? De ce O ignoră Jack pe Schuyler? Ce se va întâmpla cu Schuyler şi cu atacurile pe care le-a îndurat? De ce este şi ea o ţintă? Cine poate să omoare un Sânge Albastru[ zişi şi invincibili]?

 Finalul primului volum este destul de trist însă şi plin de speranţă. Schuyler îşi pierde bunica, singurul ei sprijin iar acum trebuie să plece tocmai până în Veneţia pentru aşi căuta bunicul! Îşi pune toată speranţa că bunicul ei o va ajuta!

 Trebuie neapărat să citiţi cartea!  Merită toţi banii! Cartea a apărut la Editura Leda şi o puteţi comanda de Aici cu 30% reducere !

