Neaţa, v-am promis că voi scrie despre cum a fost la Mediaş Blog Awards, aşa că….

 Ei bine, mi-a plăcut foarte mult! A fost o experienţă frumoasă, pe care aş repeta-o oricând. Am cunoscut nişte oameni minunaţi! Oameni de valoare a blogosferei! [Chinezu, Mircea Hodarnau, Feri Teglas, OutInMures, CeMerita , Vlad Dulea]
 Această conferinţă m-a cam pus pe gânduri! M-a făcut să înţeleg că ceea ce fac eu pe acest blog nu e doar o simplă joacă…..e un 2nd Job[ la mine e 1st job:))] M-a făcut să vreau să mă implic mai mult în ceea ce fac…..şi bineînţeles mi-a fost recomandat să schimb platforma blogspot.
 Adevărul este, că pentru mine e foarte confortabilă, o cunosc şi aşa mai departe, însă …probabil după sărbători voi avea în vedere o altă platformă. Până atunci voi încerca să mă învăţ şi eu pe ea.

 După o oră şi jumătate de discuţii despre Beneficiile bloggingului a venit vremea să fie premiate blogurile înscrise la concurs!!

 Blogul Carte pentru mine a primit Locul I la categoria BookBlog! Din oraşul meu eram singura pe această categorie……deci mă aşteptam să câştig.
 Vreau să îl felicit pe Feri Teglas, pentru această iniţiativă, care are din ce în ce mai mult succes la nivel de oraş!

pS. Sper sa fac rost  si de inregistrarea de la conferinta pentru ca merita sa o auziti si voi!!

