Unii vor crede că am înnebunit, însă chiar mi s-a pus pata pe seria Sânge Albastru.  Nu ştiu de ce mă atrage atât de mult, însă sunt foarte nerăbdătoare să apară următorul volum. Am observat că există persoane care spun că nu le-a plăcut foarte mult această serie. Mie mi se pare că este o poveste deosebită, cu un farmec anume, desfăşurându-se într-un spaţiu obişnuit, banal chiar.
 Cartea se citeşte foarte repede. Am citit-o în câteva ore şi probabil dacă nu aş avea pe birou un teanc mareee de cărţi care aşteaptă să fie citite , aş căuta-o pe internet pentru a citi continuarea în engleză. M-a lăsat pur şi simplu fără cuvinte.
 Se pare că  Schuyler este obligată prin legea celor cu Sânge Roşu să se mute împreună cu Charles Force şi bineînţeles cu Jack şi Mimi.
 Acum , ea nu numai că trebuie să o suporte zilnic pe Mimi care îi face viaţa un calvar[ în ciuda faptului că trăieşte datorită lui Schuyler, deoarece ea i-a salvat viaţa] dar trebuie să îl vadă zilnic pe  Jack[iubirea ei interzisă] împreună cu Mimi. Chiar am compătimit-o pe Schuyler, era un calvar pentru ea să locuiască acolo.

Bunicul lui Schuyler ajunge să fie Regis, iar Charles Force suferă foarte mult din cauză că îşi pierde postul suprem. Începe să se închidă în sine şi să stea singur în biroul lui. Viaţa lui socială scade la zero. Între timp Străbunii încearcă să găsească pe cei cu Sânge Argintiu şi să îi nimicească. Kingsley Martin se pare că nu a fost vinovat în toată şarada cu Mimi, însă eu tot am bănuielile mele cum că ar fi unul dintre cei răi deoarece  este foarte subtil şi totuşi zice lucruri care „nu sunt stiute” de nimeni.
 Pe tot parcursul cărţii am fost un capitol plină de zâmbete şi unul foarte nervoasă. Seamănă cu o sinusoidă . Toată acţiunea este simetrică şi foarte echilibrată.
 M-am bucurat foarte mult atunci când am aflat cu Schuyler se vede în secret cu Jack. Chiar dacă sunt două persoane diferite care nu ar trebui să fie împreună, ei chiar se iubesc şi sunt foarte drăguţi împreună. Bineînţeles veţi întâlni multe flirturi inocente, priviri reci, evenimente importante, şedinţe foto şi ieşiri extravagante, pentru că persoanejele noastre sunt unele foarte cunoscute în New York, făcând parte din Înalta societate.

Recunosc , sincer, sfârşitul romanului este făcut astfel încât să şocheze. Cel puţin mie mi-a lăsat această impresie. Duşmanul celor din neamul Sânge Albastru se află printre ei! Şi nu vei bănui niciodată cine este! Se comportă foarte normal şi nici măcar nu îţi va trece prin cap cum conduce această persoană toate lucrurile. Autoarea ne dă câteva indicii pe parcursul cărţilor, însă trebuie să fi foarte atent şi bineînţeles să ai spirit de observaţie[ eu nu cred că am].
 Finalurile de obicei se termină cu bine sau cel puţin te lasă în suspans, însă aici răul a câştigat, cu vârf şi îndesat!Cel puţin pentru moment! Îmi venea să plâng când am văzut cum s-a terminat acest volum! Lawrence, bunicul lui Schuyler este omorât la fel ca toţi străbunii care erau adunaţi în Consiliu. Cei cu Sânge Argintiu îşi ating scopul . Au distrus pe cei mai puternici Sânge Albastru!
 Pe lângă faptul că Schuyler suferă după bunicul ei , acum îşi dă seama că trebuie să renunţe la Jack pentru a lăsa să se împlinească tradiţiile lor! Pur şi simplu îmi venea să o dau cu capu de toţi pereţii! Chiar se potriveau de minune împreună, dar eu încă trăiesc cu speranţa că vor fi împreună până la sfârşitul seriei!

 Cartea a apărut în luna noiembrie la Editura Leda O puteţi comanda de Aici.

