Buna seara tuturor!
Mai sunt cateva zile si vine Craciunul. Eu una deabea astept. Maine imi impodobesc casa cu luminite multe, fac o gramada de prajituri, am cumparat o groaza de cadouri pentru cei dragi, deabea astept sa impodobesc si bradul. Voi cum asteptati aceasta zi frumoasa?

Si pentru ca vine Craciunul si suntem fani ai cartilor, v-am pregatit ultimele oferte ale editurilor pentru a va bucura de ele, oferte pe care le gasiti AICI.

Ce sa va mai zic?
A… da … astazi este 20 decembrie. Astazi a aparut cartea „Nu plange sub clar de luna” cu revista Bravo, pe care mi-am cumparat-o si deabea astept sa o citesc. Voi v-ati cumparat-o?
Am citit un pic si revista si am gasit si ceva despre care sa va povestesc, si anume: BOOK TIP, unde sunt prezentate doua carti care mi s-au parut interesante.

 O zi la Cannes. Scena: strălucitorul festival de film.Personaje principale: Igor Malev şi Ewa, fosta lui soţie. Personaje secundare:actorii principali şi figuranţii fastuoasei lumi a filmului şi a modei. După odespărţire dureroasă, Igor, un om de afaceri rus, elaborează un plan pentrua-şi recâştiga fosta soţie. E dispus să facă orice sacrificii, inclusiv umane,în numele acestei iubiri devastatoare, care distruge totul în jur,dezintegrându-i inclusiv pe cei care o trăiesc.

Cu un scenariu „imaginat“ de autorul care a vândut peste 100de milioane de exemplare din cărţile sale, Învingătorul este întotdeaunasingur este o parabolă a superficialităţii, lăcomiei şi cultuluicelebrităţii, un crud portret al lumii de azi.
„Când m-am hotărât să fac o descriere fotografică a epociiîn care trăim, am scris acest roman“, spune Paulo Coelho.Învingătorul esteîntotdeauna singur e o meditaţie asupra laturii întunecate a succesului,asupra destinului visurilor inocente într-o societate marcată de o profundădisoluţie a valorilor.
Am gasit si cateva citate care mi-au placut foarte mult:
citate dincarte:
„Incearcaimposibilul. Nu incepe de jos, pentru ca esti deja jos. Urca repede, inainte sati se ia scara. Daca ti-e frica, fa o rugaciune, dar mergi inainte.”
„Nuexista sanse unice, viata iti scoate intotdeauna in fata alta ocazie.”
„Drumulcel mai bun totdeauna este drumul opus.”
„Viataare multe feluri de a pune la incercare vointa oamenilor; fie facand sa nu seintample nimic, fie facand ca totul sa se petreaca deodata.”
„Numaicerul este limita.”
A doua carte, al carei titlu m-a amuzat si mi-a placut foarte mult: 

Începând cu Antichitatea greacă, cunoaşterea lumii s-a legatintim de numere şi de forme geometrice. Mai mult, cu timpul, gradul dedezvoltare a unei discipline ştiinţifice a fost echivalat cu nivelul ei dematematizare, iar un criteriu esenţial pentru valabilitatea unei teorii adevenit frumuseţea ei matematică. Cu alte cuvinte, în chip inevitabil,matematica se află în spatele tuturor fenomenelelor pe care ne străduim să leînţelegem. Dar cum se explică acestă uimitoare eficacitate a ei? De ce lumeaeste, în esenţă, de natură matematică?
Acestea sunt problemele pe care le atacă astrofizicianul Mario Livio, unuldintre autorii consacraţi ai literaturii ştiinţifice adresate publicului larg. EsteDumnezeu matematician? ne poartă prin istorie, matematică, ştiinţă, logicăşi filozofie pentru a descrie tabloul celei mai tulburătoare întrebări pe careşi-o poate pune cercetătorul naturii.

Ultimul subiect despre care vreau sa va mai spun este „Noutati in biblioteca mea” unde puteti vedea ultimele carti pe care le-am adaugat in biblioteca noastra si ne puteti propune, despre care dintre ele vreti sa cititi o recenzie cat mai curand pe blog.

