În această vacanţă mi-am propus să mă pun serios pe treabă, aşa că m-am pus pe citit şi recenzii, pentru că se adună foarte multe cărţi.
 Bineînţeles că nu m-am putut abţine şi am citit Puterea Celor Şase -Pittacus Lore, carte primită de la Editura Nemira pentru recenzie.
 Cred că atâta v-am lăudat primul volum încât acum sunteţi curioşi ce vă voi împărtăşi despre următorul volum.
 Sincer, când am terminat cartea de citit, primul lucru care l-am făcut a fost să intru şi  să caut pe internet să văd când apare următorul volum.
 Pentru cei care nu aţi citit încă Eu sunt numărul patru- Pittacus Lore, nu mai staţi pe gânduri. Citind şi volumul doi întăresc această afirmaţie, „Această serie nu trebuie să lipsească din bibliotecile nimănui”.
 Volumul doi se desfăşoară pe două planuri. Primul plan este reprezentat de către John, Sam[prietenul lui] şi bineînţeles frumoasa Şase[să nu-l uităm şi pe drăguţul de Bernie Kosar- câinele]. Acum ei nu numai că trebuie să fugă de Mogadorieni, dar sunt şi urmăriţi  şi de Poliţie, fiind consideraţi foarte periculoşi.

Ei ştiu că vraja lor de protecţie a fost ruptă în momentul în care cei doi s-au întâlnit , iar acum încearcă să îi găsească pe ceilalţi rămăşi pentru a-şi uni forţele. Ei sunt doar şase, iar mogadorienii sunt de ordinul miilor şi al sutelor de mii.
 Urmează săptămâni de-a rândul în care  ei tot fug dintr-un loc în altul şi de asemenea fac împreună antrenamente zilnice. Sam şi John fac o pasiune pentru Numărul Şase care este descrisă fiind foarte frumoasă[ cei care au văzut măcar filmul ştiu despre ce vorbesc].
 John duce o luptă interioară, sentimentele lui sunt puse la încercare. Ştie că o iubeşte pe Sarah , însă ştie că simte ceva şi pentru Numărul Şase. Se luptă însă cu tentaţia de a se da la Numărul Şase ştiind că Sarah îl aşteaptă în Ohio, Paradise.
  Pe celălalt plan facem cunostiinta cu Marina, ea este Numărul Şapte. Locuieşte în Spania într-o mânăstire împreună cu cepanul ei. Cepanul ei, Adelina  mi s-a părut o femeie ciudată, pentru că ea nu o mai antrena pe Marina deloc. Tot timpul o lua cu teoriile ei despre Dumnezeu şi ignora pericolul în care se aflau amândouă. Marina în schimb este super, deoarece are nişte puteri uimitoare: poate vedea în întuneric, să respire sub apă şi cel mai important, poate vindeca oameni, animale şi plante. Locuieşte de o vreme destul de lungă acolo şi cu timpul se împrieteneşte cu Hector, un beţiv al satului care mi se pare foarte haios, este plin de umor şi e imposibil să nu îl placi.
 Elementul surpriză al cărţii este apariţia a unui încă un loric pe Pământ, Numărul Zece, fiind reprezentat de o fetiţă mai micuţă numită Ella. M-am îndrăgostit de acest personaj încă de cum a apărut. Este o fată foarte drăgălaşă. Ea merge în ajutorul Numărului Şapte. Cele două se împrietenesc şi par a face o echipă bună.
  A două jumătate a cărţii te ţine foarte alert. Este plină cu lupte şi nu îţi dă nici măcar ocazia să respiri.
 Situaţia face ca Sarah, iubita lui John să îl trădeze, astfel că John ajunge închis la închisoare. Bineînţeles Numărul Şase îl scoate de acolo însă acum Mogadorienii au intrat în posesia Cufărului său. Între timp Mogadorienii îşi fac apariţia şi în Spania şi sunt gata să atace.
 Astfel că Numărul Şase merge în Spania în ajutorul seamănului său, iar Sam, John şi Bernie Kosar merg tocmai în vizuina Mogadorienilor!! Drumurile lor se despart!

 Vor reuşi ei să iese tocmai din sediul Mogadorienilor? Îşi va recupera John Cufărul? Ce îi va aştepta înăuntru? Vor reuşi să se întâlnească din nou Numărul Şase şi Numărul Patru? 

În Spania loricii mai câştigă o luptă împotriva Mogadorienilor, însă ei ştiu că aceasta e doar liniştea dinaintea furtunii! Ei ştiu că în curând Ei vor renunţa la jocuri şi vor ataca din plin şi deodată, pe toţi! Atunci nu vor mai avea scăpare!
 Finalul cărţii m-a lăsat mască! Autorul a ştiut să îl facă astfel încât să iese totul pe dos!  A stârnit o curiozitate în mine…de îmi vine să mor încet. Aştept cu mare nerăbdare următorul volum, din care sper să aflăm mai multe şi despre ceilalţi garzi.
 Sper să vă placă recenzia la cartea Puterea Celor Sase- Pittacus Lore, cartea este minunată! A apărut la Editura Nemira şi o puteţi comanda de Aici  cu 45% reducere.

