După ce am citit Eve, am început imediat un alt roman distopic, Divergent- Veronica Roth. Am primit această carte de la Editura Leda pentru recenzie căreia îi mulţumesc foarte mult pentru toate cărţile minunate pe care ni le oferă!
 Sincer, în acest moment am făcut o mare pasiune pentru cărţile distopice,  deoarece mi se par mult mai realiste. Ficţiunea din aceste cărţi se apropie mult mai mult decât altele de realitatea din ziua de azi.

 5 facţiuni : Candoarea, Abnegaţia, Neînfricarea, Prietenia şi Erudiţia. 

 O alegere care îţi poate schimba viaţa, care te poate transformă. Totul stă în mâinile tale!

 Hotărârea ta->viaţa ta. .

Beatrice (Tris) o fată simplă din facţiunea Abnegaţie trebuie să îşi aleagă viitorul. Acum, la 16 ani a venit vremea să facă pasul cel mare, să ia propria ei decizie pe baza testului de aptitudini la care sunt supuşi toţi tinerii din fiecare facţiune.
 Fiecăruia dintre ei i se potriveşte o singură facţiune însă totul depinde de tine ce vei alege!

 Însă ce se întâmplă dacă unei personae i se potrivesc 3 facţiuni? Dacă se întâmplă să fi Divergent? Cum ai reacţiona dacă lumea abia aşteaptă să îi vâneze pe Divergenţi? 

  După cum banuiţi, Beatrice (Tris) este Divergentă, ţine acest lucru secret, iar în ziua în care trebuie să îşi aleagă facţiunea îşi şochează părinţii alegând Neînfricarea.
 Nesigură pe ea, Tris păşeşte într-un loc total necunoscut ei, un tărâm plin de primejdii şi pericole unde trebuie să facă faţă iniţierii specifice.
 Pătrunde într-o lume crudă în care nu are pe nimeni, în care nu poţi avea încredere în nimeni şi unde trebuie să lupţi pentru viaţă.

Pe parcursul iniţierii Tris nu este iniţiată doar în facţiunea Neînfricaţilor ci şi în viaţa ei personală. Află cine îi sunt prietenii adevăraţi, persoanele care sunt dispuse să o ajute şi multe alte valori pe care mulţi nu le dobândesc sau le dobândesc cu greu în viaţă.
 Cred că am mai menţionat că mie îmi plac mult cărţile care au acţiune care nu mă plictisesc, iar această carte nu am putut să o las jos din mână.
 Am admirat mult curajul şi forţa de care dă dovadă Tris. Îşi apăra familia şi pe Four[ iubitul ei] cu preţul vieţii sale.

„Cred în actele obişnuite de vitejie,în curajul care împinge o persoană să-i ia apărarea alteia. 
 Dar esenţialul nu e să fii fără frică.Aşa ceva e imposibil.E să înveţi cum să-ţi controlezi frica,şi cum să te eliberezi de ea, acesta e esenţialul.  „

Sper să vă placă recenzia acestei cărţi şi să o cumpăraţi pentru că merită, adică eu aş da banii pe ea fără să stau să mă gândesc!
 Până în acest moment a apărut doar primul volum la Editura Leda, însă abia aştept să apară următorul volum.
 Puteţi comanda cartea de Aici 

 

