Hey !!.. Ce mai faceti

Am primit un premiu de la Sayuki si de la Ramona cu o mica leapsa.
1.Aminteste-ti persoana care ti-a dat premiulprintr-un link catre blogul ei:
Sayuki binenteles si Ramona
2.Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
Baietii nu trebuie sa raspunda la punctele a si b daca nu vor 😀
a.Care este produsul de machiaj preferat?
alexa: Eu in general ma machiez numa cand nu mi-e lene :)) de Craciun de Pasti si de Anu nou…

mmada: Nu ma prindeti voi prea des machiata, asa ca nu am un produs de machiaj preferat!
b. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
alexa: Nici macar nu stiu care sunt trandurile de anul trecut sau anul asta. Ma imbrac in ce ma simt bine si imi place.

mmada:Nu sunt in pas cu trendurile nou aparute, sau la moda. Ma imbrac cum imi place mie si cu ce haine vreau eu. Pentru mine nu conteaza trendul.
c.Care e desertul tau preferat?
alexa: Cipsurile =)) .. poti sa mi le dai dupa masa, inainte de masa, intre mese… dar nu fac abuz.. 

mmada:  Idem Alexa. As putea trai doar din cipsuri!
d. Culoarea preferata?
alexa : rosu

mmada: Mov.
e. Care este prenumele tau?
alexa: Alexandra

mmada: Madalina
f. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
alexa: L
il Wayne – mirror ft. bruno mars
mmada: Taio Cruz- Higher
g. Pisici sau caini?
alexa: ador cainii de talie mare

mmada: Nici una nici alta.
3.Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanuipe blog.
alexa: Imi plac foarte mult dansurile, am facut dansuri cativa ani buni.. si pentru ca acum sunt prea mare sa mai particip la concursuri, mi-am descoperit noua pasiune, cartile.. dar inca ma mai zbengui de cateva ori pe saptamana la Zumba.. si prin casa cand ma plictisesc.:))

mmada: Imi place sa cant. Bineinteles putin cam afona…..dar asa prin casa:))
4.Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acestpremiu.
 sunt multe bloguri care ne plac: blogul lui Daniella, binenteles ale voastre doua (Sayuki’s blog si Chestiutze D’ale mele),Carti Alese, Simona, Adrian.
5.Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca auprimit acest premiu.
O.K.  

