Hey, ce mai faceti?…
Eu mi-am terminat cărțile, care erau o prioritate, iar acum nu știu de ce carte sa mă apuc, așa că mi-a venit o idee.
În ultimele două luni mi-am cumpărat o groaza de cărți de pe Ocazii sau cu reviste și m-am gândit că sunteți curioși de una din aceste cărți. Așa că ideea care mi-a venit, este să îmi propuneți voi, despre care carte vreți să citiți în următoarea săptămâna pe blog.

1.      Manuscrisul Anonim – Debra Ginsberg
2.      Sunt aiurita si se ia – Caprice Crane
3.      Ghid de vanatoare si pescuit pentru fete –Melissa Bank
4.      Ghid de agatat pentru fete moderne – Sarah Ivens
5.      Ghid de maritis pentru fete moderne – Sarah Ivens
6.      Ne vedem pe net – Leslie Oren
7.      Prea multe blonde – Lauren Henderson
8.      Divortul in inalta societate – Plum Sykes
9.      Un tip la inaltime – Marisa Mackle
10.  Sushi pentru incepatori – Marian Keyes
11.  Pepenasul – Marian Keyes
12.  E cineva acolo? – Marian Keyes
13.  Jemima J. – Jane Green
14.  Eu si soacra-mea – Jane Green
15.  Casatorie din interes – Chris Manby
16.  Pe urmele lui Alice – Clare Naylor
17.  Amanda se marita –  Jenny Colgan
18.  Regina gafelor – Meg Cabot
19.  Regina gafelor la New York – Meg Cabot
20.  Strada Charles 44 – Adresa iubirii –Danielle Steel
21.  O femeie implinita – Danielle Steel
22.  Vis in alb – Nora Roberts
23.  Parfumul Iubirii – Nora Roberts
24.  Traieste Clipa – Nora Roberts
25.  Fericiti pentru Totdeauna – Nora Roberts
26.  Atingerea Dragostei – Eloisa James
27.  Un sarut la miezul noptii – Eloisa James
28.  Valentine – Adriana Trigiani
29.  Magia dragostei – Lisa Dale
30.  Cel pe care ti-l doresti e mai aproape decatcrezi – Jill Mansell
31.  Stage fright – Meg Cabot
32.  Glitter Girls – Meg Cabot
