ImageA trecut un an? Cum? Unde? Când? Chiar nu îmi vine să cred cât de repede trece timpul alături de voi pe blog. Pe parcursul acestui an am cunoscut foarte multe persoane pe care le respect foarte mult. Nu o să încep să le menţionez pentru că ar fi o înşiruire prea mare, însă  vreau să ştie că apreciez totul.

Vă mulţumesc vouă, cititorilor pentru că aţi făcut din acest blog ceea ce este în acest moment. Fără voi nu ar fi fost nimic. Vreau să mulţumesc foarte mult editurilor , librăriilor şi nu numai pentru că au fost alături de noi şi ne-au sprijinit ideile noastre.

Vreau să îi mulţumesc  Alexandrei pentru  munca depusă pe blog. Habar nu  am ce aş fi făcut fără ea.

Sper din tot sufletul să vă placă concursul pe care vi l-am pregătit pentru această zi specială pentru că am muncit foarte mult!

Pentru anul care în urmează în cadrul blogului? Ei bine, mi-aş dori să fiţi mai activi, deoarece nici măcar nu aveţi idee cât ne bucură comentariile lăsate pe blog. Mi-aş dori să vă putem oferi cât mai multe recenzii şi concursuri.

Nu este tocmai „discursul” pe care cred că l-aţi aşteptat însă  îmi place să fiu scurtă şi la obiect.

În cursul acestei zile vom posta şi concursul aniversar, aşa că, fiţi e fază!

Date tehnice despre primul an al blogului:
Cea mai aglomerată lună: Ianuarie 2012- 28510 vizualizări
Număr recenzii: 87
Topul ţărilor din care ne-aţi vizitat: România, Statele Unite Ale Americii, Republica Moldova, Germania, Rusia

