PS. Hey, ce mai faceţi? Cum merge şcoala? Facultatea? Eu de vineri, oficial sunt în vacanţă!! Luni voi pleca în Italia pentru o săptămână, deci nu ştiu în ce măsură voi reuşi să postez ceva , însă Alexa va fi alături de voi pe blog.

Am citit Frenezia a€“ Francesca Lia Block într-o zi. Este o carte care se citeşte foarte repede şi uşor în acelaşi timp.
Aşteptam demult o carte în care vârcolacii să fie în prim plan, deoarece până acum erau doar nişte elemente în umbra vampirilor.[ în aproape toate cărţile pe care le-am citit]
Frenezia este o carte drăguţă însă mult prea scurtă. Mi-ar fi plăcut să fie mai lungă deoarece nu am apucat să cunosc şi să mă obişnuiesc cu personajele cărţii.
Mi-ar fi plăcut să avem mai multe detalii despre istoria de formare a vârcolacilor însă acţiunea se învârte strict în jurul lui Liv, o tânără care este marcată de o întâmplare petrecută la vârsta de treisprezece ani.

Mi-a plăcut la această carte faptul că autoarea nu a creionat acele personaje perfecte pe care le găsim în majoritatea cărţilor. Liv este un personaj care pare cât se poate de real. Are defecte şi probleme reale. Cu siguranţă nu îi stă mintea la cum să iese mai mult în evidenţă la şcoală sau ce haine de firmă să poarte, iar prietenii ei se confruntă cu acelaşi lucru.
Din cauza mamei sale care a vânat un lup la tinereţea ei, Liv este blestemată. În ce fel? Ea s-a născut diferită, iar de-a lungul timpului are de suferit mai multe transformări care îi schimbă viaţa.

Iubitul ei, Corey, cred că este foarte potrivit pentru Liv deoarece nici unul din ei nu se pot integra în societate[ Liv pentru că transformarea în vârcolac este tot mai vizibilă iar Corey pentru că este negru].
Personajul meu preferat totuşi din această poveste este Pace. El este cel mai bun prieten a lui Liv. Tipul este gay dar mi-a plăcut cel mai mult caracterul lui. Din păcate are un sfârşit dureros deoarece el se îndrăgosteşte de o fantomă care are un efect tragic asupra lui.
Mulţumesc Editurii Leda pentruca mi-a oferit această carte spre recenzie. O puteţi comanda de Aici