Cartea Chimie Perfectă mi-a fost recomandată foarte mult de Adrian, căruia vreau să îi mulţumesc foarte mult. Cam tot ce recomandă el este super A fost o carte pe cinste. Îmi plac cărţile care mă ţin trează noaptea, iar aceasta a fost una dintre ele. Nu m-am putut dezlipi de ea.
În primul rând are o copertă foarte frumoasă care este şi sugestivă în acelaşi timp iar titlul este cât se poate de perfect.
La cele mai multe cărţi găsesc şi câteva puncte slabe sau pur şi simplu lucruri care nu mi-au plăcut, însă la Chimie Perfectă mi-a plăcut tot!! Bine…mai puţin faptul că putea să fie mai lungă [ nu îmi place ca o poveste bună să se termine].

Mi-a plăcut foarte mult limbajul folosit. Cartea este plină de umor. Am râs la unele faze de m-am prăpădit, însă este foarte frumos că se folosesc multe cuvinte în spaniolă[ sau vreuna apropiată]

Brittany este o liceană în clasa a douăsprezecea. Este populară în şcoală. Are o imagine perfectă în faţa tuturor. În ciuda faptului că toate par bune la exterior, în interior nu este nimic bine. Părinţii ei mi se par superficiali şi foarte răutăcioşi. Brittany are o soră care este bolnavă. Stă într-un cărucior cu rotile şi trebuie hrănită şi toate cele. Mi-a plăcut foarte mult relaţia dintre Brittany şi sora ei. Se vede că o iubeşte foarte mult şi că ţine la ea.
Alex este un „mexicano veritabil” care face parte dintr-o bandă numită Latino Blood. Este o bandă foarte periculoasă care se ocupă cu fel şi fel de tranzacţii periculoase şi multe altele.
Pe Alex l-am îndrăgit încă din primul moment pentru că are acel aer de periculos şi misterios. Are o mască de om dur pe care o poartă tot timpul. Face mereu pe inabordabilul însă este un om bun.

Apare o noţiune comună la romanele americane şi anume discrepanţele între clasele sociale. Aici nu numai că există diferitele clase sociale bine definite dar sunt despărţite şi în părţi ale oraşului . Fiecare locuieşte în partea lui de oraş.
Cum va ajunge o fată ca Brittany, cu o imagine impecabilă in scoala , împreună cu Alex , o persoană de temut prin şcoală, cunoscut de toţi ca o persoană periculoasă?
Ce joc îi obligă să joace chimia?

Iubiri împlinite, trecuturi înfiorătoare, un prezent care te mişcă din rădăcini, jocuri periculoase şi pariuri stupide. Consider că această carte merită să îşi aibă locul în biblioteca fiecărui tânăr.
Vo recomand din tot sufletul. Cartea a apărut la Editura Leda şi o puteţi comanda de Aici cu 20% reducere!