Mult asteptatele rezultate.

Stiu ca a durat ceva, dar compunerile au fost foarte bune. Ne-a fost greu sa alegem. Am citit pareri foarte frumos scrise, povesti uimitoare. Am cunoscut prin intermediul acestor compuneri persoane foarte pasionate de citit si/ sau persoane care vror sa scrie carti.

Pentru noi acest concurs a fost cea mai mare realizare a noastra. Am muncit mult pentru el si a iesit mai bine decat ne asteptam. Am reusit tot odata sa mutam si blogul pe WordPress, iar pe parcursul concursului :

– 106 persoane ne-au dat fallow

– 170 persoane ne-au dat like pe Facebook

– postul concursului a avut 140 de comentarii si a fost distribuit de 190 de ori

– si s-au strans 12 000 de vizualizari

As avea o gramada sa va spun despre tot ce am citit, dar nu vreau sa ma intind pentru ca ati asteptat destul.

Castigatorii sunt:

Locul 1 : Crina (Addicted)

Locul 2 : Cirstian Alexandra (Sayuki)

Locul 3: Yssa-Yssabel (Darkflayer)

Locul 4: Knoll Prometeu (bianca)

Locul 5: Dizzy Clouds (Emy)

Locul 6: Elena Zaharia

Locul 7: Rayni Weather

Locul 8: Manolita Ramona

Locul 9: Olga Sofronici

Locul 10: Buibas Mihaela

Locul 11: Ana Maria Miroiu

Pentru a vedea rezultatele detaliate CLICK AICI.

Rugam castigatorii sa ne  trimita mail la adresa cartepentrumine@yahoo.com cu numele complet si adresa. O sa va rugam sa mentionati in mai si premiul castigat.

Vrem sa multumim din suflet sponsorilor care ne-au sprijinit si care au facut posibil acest concurs.

Felicitari tuturor!!!

