De o saptamana sunt tot in casa. Am un examen care mi-a mancat toti nervii. Afara e foarte urat, seara cand vreau sa ies si eu la cate o plimbare sa ma mai relaxez vine potopul. Dupa ce se opreste, imi vine sa imi iau salteaua de plaja si sa ma duc in parcare pentru ca se strange atata apa ca poti inota. Foarte amuzant totusi. De ce? Pentru ca cei care doar ce ne-au facut super parcare acum doua luni au uitat de canalizare. S-au plictisit si au trecut peste acest lucru. Dar nici o problema , chiar doresc sa imi cumpar o pereche de cizme de cauciuc cu floricele iar asta e scuza perfecta pentru a motiva de ce  am nevoie de ele.

Si pe la voi tot asa este vremea?

In general, imi place ploaia, atunci cand vreau sa dorm. Ma linisteste. Ciudat, pentru ca atunci cand eram mica imi era foarte frica cand era furtuna. Cred ca  era din cauza  bunicii prietenei mele, vecina de vis-a-vis, care ne trimitea pe toti copii in casa si ne spunea ca tuna si fulgera atat de tare pentru ca Dumnezeu e suparat pe noi .

Voi cum va petreceti zilele in aceasta perioada a anului. Sesiune? Servici? Teze la liceu?

Imi pare rau ca activitatea pe blog este cam mica, dar este o perioada destul  de stresanta pentru mine si fac fata un pic cam greu cu toate. Mada, saraca e tot fara calculator si fara internet pentru ca i s-a stricat si calculatorul si routerul deodata. Trebuie sa isi cumpere altele.

Dar o sa treaca repede si saptamanile acestea si promit ca o sa vin cu forte noi dupa sesiune. V-am  mai spus ca am o groaza  de carti de citit in vara aceasta pe care sa vi le povestesc si voua. Dar pana atunci astept cu nerabdare sa imi povestiti voi ce mai cititi sau ce mai faceti.

Acum va las. Ma pun sa dorm pentru ca maine ma asteapta ultima zi inainte de examen si presimt ca toata ziua o sa fiu ceva de genu : Panica Panica Panica Panica Panica Panica Panica Panica Panica !!!!!!

Noapte buna tuturor!

