Hey!

Alalteieri am promis că voi face o prezentare cu ceea ce a fost la Bookfest. Am lucrat azi noapte la o prezentare foarte drăguță, ce conținea poze, filmulețe, câteva chestii ce l-am găsit în presă și după ce am lucrat câteva ore la ea, azi dimineață am realizat că nu o puteam pune pe blog. Era ceva executabil și nu am reușit să aflu cum să îl pun.

Așa că azi am făcut altă prezentare super simplă cu mai multe poze dar care sper să vă placă. Odată cu această prezentare, am reușit să văd și eu Bookfest, pentru că stau departe și nu am ocazia să pot merge. Fiecare poză m-a făcut să mă imaginez acolo, să mă plimb printre rafturi, printre standuri să simt acel miros de carte noua. M-am imaginat ca un copil într-o lume a jucăriilor, țopăind de fericire printre miile de cărți. Bookfest s-a încheiat iar eu încă sunt acolo, dau cu mătura.

Enjoy !

