Când în sfârșit am luat și eu vacanța de vară, aveam vreo 55 de cărți necitite în bibliotecă și deși am citit câteva din ele, numărul lor în loc să scadă tot crește. Am spus că atunci când o să încep facultatea nu o să am mai mult de 10 cărți necitite în bibliotecă, dar dacă o țin tot așa, nu o să le mai termin niciodată.

Să vedem:

Mi-am cumpărat cu Bravo și Bravo Girl, seria „Ashleys”, îmi mai trebuie volumul 4, pe care am să-l cumpăr săptămâna viitoare, „Micuțele mincinoase și secretele lor”, din care am și citit primele 3 volume, mai trebuie să citesc și „Secretul lui Spencer” și de Zoey Dean „Prestigiul” și „Hollywoodul e că un liceu de fițe”, pe care am achiziționat-o chiar azi.

De la Mădălina mi-am cumpărat „Cutia cu fantome” de Joe Hill, „Soția călătorului în timp” de Audrey Niffenegger și „Evermore” de Alyson Noel. Am primit de la Leda „Taine de sucub” de Richelle Mead, la care va trebui să îmi cumpăr când voi începe școala și voi avea ceva bani, primele volume, pentru că e singurul volum din serie pe care îl am, „Evernight” de Claudia Gray și „Blestemul focului” de Chloe Neill.

De pe oacazii, magazinul meu preferat =)) , mi-am cumpărat „Gazda” de Stephenie Meyer, pe care mi-o doresc de când a apărut, dar nu mi-am permis, și deși mi-am dorit-o de atâta timp cine știe când o să reușesc să o citesc. „Și dacă e adevărat” de Marc Levy am cumpărat-o de la Real când am mers să fac cuparaturi pentru frigiderul meu gol deoarece am găsit-o la un preț foarte mic.

Mai e ceva? A, da, mai e „Semnul”, primul volum din Casa Nopții de P.C. CAST, KRISTIN CAST pe care am primit-o de la Mădălina și la care mai trebuie să îmi cumpăr următoarele 7 volume. Doamne, că multe sunt.

Cam atât. Voi ce mai aveți nou prin bibliotecă?