Iată că turul a ajuns și la noi pe blog !!!

15 ani ! Nici nu mi-am dat seama, până acum, cât de repede a trecut timpul. Parcă ieri stăteam, în grădină la bunici, pe un scăunel  cu primul volum al seriei Harry Potter în mână. Dar asta nu a fost ieri ci cu 9 ani în urmă.

Am citit și cărțile, am văzut și filmele, am urmărit cu drag șirul poveștii, lupta grea pe care au dus-o  cu Lordul Voldemort.  Personajele au crescut și s-au maturizat odată cu noi. Le-am îndrăgit și le îndrăgim în continoare.

Azi v-am pregătit o zi în care vom face poțiuni.

Lecția nr. 1

Avem nevoie de un ceaun, instrumente de tocat, pisat, amestecat și cele mai trăznite ingredient

Lecti nr. 2

–          Amestecați cu grijă

–          Fiecare ingredient se cântărește sau măsoară cu precizie

–          Folosiți ustensilele potrivite

–          Nu beți nimic !

Asistenta școlii va sta cu noi până la sfârșitul zilei să se asigure că nu luați foc,  nu vă explodează poțiunea în față, nu leșinați de la miros. Am să încerc să fiu atentă la voi, să nu faceți  prostii care nu pot fi reparate.

Ce aveți de făcut:  Trebuie să alegeți câteva ingrediente, trei sau patru, cu cele mai trăznite denumiri care vă trec prin minte și să inventați o poțiune proprie. Va trebui să specificați și ce anume face poțiunea.  Încercați să alegeți ceva ce nu miroase prea urât, că și așa murim de  la canicula de afară, nu trebuie să ne mai și asfixiem. Sper doar să nu mor când le încerc.

Indiciu : După ce veți termina cu poțiunile, mâine veți putea continua turul, dacă veți reuși să pășiți într-o lume  fantastică.