Bună!

Ce mai faceți? Am trecut deja de jumătatea vacanței de vară și bănuiesc că mulți dintre voi, încă vă mai bucurați de ea. Și eu la fel.  Mici ieșiri pe ‘ici pe colo, cititul la plajă nu lipsește, și în rest, mult somn, nu cred că o să mă satur vreodată să dorm.

Dar, să revenim la ce vroiam să vorbim. De mai mult timp mă tot gândesc  la ceva ce vreau să pun în practică, dar nu am avut până acum ocazia să mă apuc de ce mi-am propus.

Azi am stat mai mult acasă, așa că am avut timp să mă gândesc mai bine la ce vreau să fac, dar prima dată m-am gândit să vă cer o părere.

Este vorba despre cărțile e-book, sau formatul pdf. Am văzut că mulți fac concursuri cu astfel de cărți, Mie nu îmi place să am o carte pe care să pot să o dau la toată lumea și să nu fac acest lucru. Așa că, m-am gândit să fac odată la 2-3 zile, cum am și eu timp, câte un post,  la care toți cei care vor participa și vor dori cartea să o primească. Eu mă gândeam să fie un fel de post de discuții deschise, despre orice subiect legat de literatură.

Acum vă cer părerile voastre. Dacă doriți să fac așa ceva, cum  doriți să fie organizate aceste posturi, cum m-am gândit eu, discuții, sau doriți altceva?

Un alt aspect ar mai fi, cum vă trimit cărțile. Dar asta o să discutăm, doar dacă vreți să fac acest lucru pe blog.

Acestea fiind spuse, aștept să discutăm mai multe despre acest lucru.