După cum, puțini dintre voi știți, pe blog au fost probleme cu câteva colete pe care le-ați așteptat de o groază de timp.

Ieri am primit cărțile de la Mădălina. Nu mă așteptam să primesc coletul, pentru că așa cum nu v-a răspuns la mulți dintre voi nu mi-a răspuns nici mie.

Vreau să clarific toată situația. Dacă nu ați obervat, Mădă nu a mai intrat pe blog cam de 4 luni. De ce? Sunt problemele ei, nu vreau să le discut. În tot acest timp, am încercat să explic tuturor situația și că atunci când ea va reveni veți primi și cărțile pe care le-ați câștigat la concursul 35 și 36. Nu eu primeam cărțile, toate erau la ea. Mulți m-au făcut făcut mincinoasă, fraudatoare, m-au jignit, au jignit și munca mea s.a.m.d.

Nu am fraudat niciodată pe nimeni cu nimic, nici pe blog nici în altă parte. Eu majoritatea cărților mi le cumpăr.

Totuși țin să mulțumesc celor care m-au înțeles și nu m-au criticat.

Acum să o luăm cu începutul:

De la concursul aniversar premiul 9, a fost trimis de Mădălina și după mai mult timp s-a întors înapoi. Olga Sofronici, eu o să te tot contactez pe mail, când îmi vei răspunde voi trimite și eu coletul încă o dată.

Este vorba despre cărțile :

Mintea Zen, Mintea Incepatorului- Suzuki Shunryu

Tu si medicul din tine- Upledger John E.

Terapia Prin Flori- Bach Edward

De la concursul 35 :

Gheorghiev Alexandra ai primimit premiul de fidelitate atunci, Cele treisprezece motive de Jay Asher
1. redtulip18 -Muresan Maria – Uneori sub clar de lună
2. Elena -€“ Zaharia Elena – Adevăr sau provocare (A ta lipsește din colet, dar am să ți-o dau de la mine pentru că am și eu seria)
3. Dya a€“ Diana B. – Moartă și invită

De la concursul 36:

Anddeea și oana elena, pe voi v-am rugat să o contactați pe Mădălina, dar nu v-a răspuns. Nu vă supărați, nici mie nu mi-a răspuns în ultimele luni de prea multe ori. V-am trimis mail. Aștept adresa voastră.

Pentru cei care doresc, le pot trimite copie după avizul primirii coletului pe mail.

Până mâine cel târziu, o să le pun la poștă.