Bună seara.

V-am spus zilele trecute că azi am să vă mai dau ultimele detalii cu privire la concursul de mâine.

În primul rând vreau să vă zic ora la care va începe. V-am rugat pe voi să alegeți o oră, la care să fiți toți on, dar ați propus mai multe și după ce am stabilit 18:30, s-au mai făcut propuneri. Nu vreau să supăr pe nimeni și nici nu vreau să exclud pe nimeni, așa că am ales, o oră de mijloc, care sper să satisfacă pe toată lumea și anume ora 19:00 (probabil startul se va da la 5-10 minute după).

În legătură cu demersul concursului. După cum am mai spus, postul de START va conține 5-10 ghicitori, ficare referindu-se la câte o carte. Voi trebuie să ghiciți despre ce carte este vorba, să o căutați în lista de recenzii și să lăsați un comentariu de minim 3 cuvinte la ea. Asta dovedește că ai găsit cartea. După ce le-ați găsit pe toate trebuie să vă întoarceți la postul în care, s-a dat startul concursului și să lăsați un comentariu în care să scrieți titlurile cărților. Nu trebuie și autorul.

În legătură cu cu comentariul de minim 3 cuvinte, am discutat pe facebook, și s-a pus problema, că în grabă poate nu știți ce să scrieți în comentariu, sau poate nu ați avut ocazia să o citiți. Am decis că puteți scrie simpu „Am găsit-o”.

Un ultim lucru pe care vreau să vi-l spun, are legătură cu ghicitorile. Dacă una din ele se va referi la o serie, din care sunt recenzate mai multe volume pe blog, alegeți primul volum.

Cam asta ar  fi tot. Dacă aveți nelămuriri, nu ezitați să întrebați. Dacă nu, va aștept pe blog mâine seară.