E mai greu decat credeam.

Alexandra M. este prima care a terminat concursul.

Ai lasat un comentariu cum ca nu te lasa sa comentezi la Eu si soacra-mea. Comentariile nu sunt oprite si nici in spam nu se afla nici un comentariu. Dar pentru ca ai spus acest lucru, si fiind primul comentariu de la Start, ceea ce inseamna ca nu aveai de unde sa te inspiri. Tu esti primul castigator.

Krsz, este descalificat/a, deoarece ai dat copy – paste de la Alexandra M. Comentariile sunt identice si nici nu ai gasit cartile. Mai multe din ele sunt fara comentariu.

  

Ma mai uit peste comentarii si revin cu al doilea castigator.

Update: Urmatorul raspuns este al lui -D-. De la tine lipsesc comentariile de la Eu sunt numarul 4, Gradina uitata si Eu si soacra-mea. Am sa dau un restart la calculator, poate e din cauza Lag-ului, pentru ca au fost facute multe comentarii si accesari.

Update2: Castigatorul numarul 2 este Niahara.

Bun. Pentru ca imi place sa fiu corecta, Atat Niahara cat si Andreea Bianca sunt castigatoare in acest concurs.

A treia carte care intra in concurs este Despartirea de L.J. Smith.

Astept datele voastre pe adresa blogului cartepentrumine@yahoo.com.

Felicitari si  sper ca v-a placut concursul!