Bună tuturor.

Nu am mai postat de aproape o săptămâna. Am rămas foarte în urmă cu cititul.

Nu m-am gândit că îmi va fi așa de greu să mă ocup de blog în anul patru de facultate, dar licienta și orele multe mă cam pun în dificultate. Fac față un pic cam greu și sper să mă înțelegeți.

Totuși, următoarea luna, vreau să fiu mai activă, și pe lângă recenzii și chestiile obișnuite să mai fac și ceva posturi interesante de discuții și să mai organizez și câteva concursuri.

Azi m-am gândit să încep cu un concurs, și anume un concurs „Cititorii lunii”. Peste o luna voi premia trei cititori ai blogului.

Premiul 1 este:

 

Premiul 2 :

Premiul 3:

 Concursul începe azi și se va încheia pe 20 Noiembrie.

O să iau în considerare persoanele care discută la subiect, și care vror să împărtășească păreri sau să discute despre ce se postează nu cele care fac comentarii doar pentru a strânge un număr cât mai mare, sau care comentează doar de dragul concursului.

Acestea fiind spuse, sper să vă placă posturile pe care vi le voi pregăti în următoarea perioadă.

Mulţumesc sponsorilor acestui concurs, Editurile Humanitas si Leda.